کلبه ای با چشم انداز زیبا در ارتفاع ۲۵۰۰ متری

کد خبر: 457201

استراحت در این کلبه بالای کوه با چشم انداز کوه های آلپ ایتالیا ، برای هرکسی که درش را بزند رایگان است. برای این کار کافیست ۲۵۰۰ متر پیاده روی کنید تا به قله کوه برسید!

کلبه ای با چشم انداز زیبا در ارتفاع ۲۵۰۰ متری

لاپلاس: طراحی این کلبه کوچک به گونه ایست که مانع جمع شدن برف در زمستان می شود و بازشوی رو به جنوب آن باعث می شود برفی که در زمستان مقابل در جمع می شود سریعتر ذوب شود به علت ارتفاع زیاد، مصالح برای ساخت این کلبه در بیش از ۱۸ سفر توسط هلی کوپتر برده شد. یک تیم ۱۲ نفره از کارگران حرفه ای، داوطلبان امداد کوهستان و .. تنها در یک روز ساخت این کلبه ۱۶متری را به پایان رساندند. البته در ارتفاعات بسیار پایین تر هم کلبه هایی به این صورت برای استراحت کوهنوردان ساخته شده اند اما برای اقامت در آنها ناچارید هزینه ای پرداخت کنید. حتی بعضی از آنها در تابستان کارگرانی برای نظافت یا آشپزی هم دارند.

کلبه ای با چشم انداز زیبا در ارتفاع ۲۵۰۰ متری کلبه ای با چشم انداز زیبا در ارتفاع ۲۵۰۰ متری کلبه ای با چشم انداز زیبا در ارتفاع ۲۵۰۰ متری کلبه ای با چشم انداز زیبا در ارتفاع ۲۵۰۰ متری کلبه ای با چشم انداز زیبا در ارتفاع ۲۵۰۰ متری کلبه ای با چشم انداز زیبا در ارتفاع ۲۵۰۰ متری کلبه ای با چشم انداز زیبا در ارتفاع ۲۵۰۰ متری
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها