رونمایی‌از‌غرفه‌نیکی‌کریمی‌در‌موزه‌سینما/تصاویر

کد خبر: 221179

غرفه نیکی کریمی با حضور عزت الله انتظامی و محمدحسن پزشک در موزه سینما رونمایی شد.

رونمایی‌از‌غرفه‌نیکی‌کریمی‌در‌موزه‌سینما/تصاویر

فارس: غرفه «نیکی کریمی» در موزه سینما با حضور عزت‌الله انتظامی و محمدحسن پزشک و اهالی رسانه رونمایی شد. انتظامی با توجه به اهدای جوایز خود به این موزه گفت: اولین نفری بودم که هدایا و جایزه‌های خود را به این موزه تقدیم کردم. حدود 12 سال است که موزه سینما افتتاح شده است و جای قدیم‌اش که مهمانسرای «پیرنیا» بود، جای زیادی نداشت و هنرمندان جوایز و هدایای‌شان را به سختی در اختیار موزه سینما می‌گذاشتند. آقای بازیگر افزود: هنرمندان نیز به ما اعتما کرده‌اند و هدایای خود را در اختیار ما قرار داده‌اند؛ البته باید بگویم اگر زمانی هنرمندی خطایی کند و یا حتی کنار برود باز این هدایا متعلق به مردم است.

انتظامی در خصوص غرفه کریمی گفت: چند بار از کریمی خواهش کردم تا به اینجا بیاید و فضا را ببیند تا بتواند هدایای خود را تقدیم موزه کند و او نیز چند باری برای دیدن فضا به این موزه آمد. خوشحالم که او هدایا و جوایزش را به موزه آورد. بازگیر فیلم سینمایی «گاو» گفت: خیلی از بازیگران سینمای ایران بودند که در این سینما فعالیت زیادی داشتند اما در حال حاضر بعد از چند سال هیچ خاطره و یا حتی قطعه عکسی از آنان وجود ندارد.

در ادامه این گزارش نیکی کریمی گفت: با دیدن این موزه و با دیدن این جوایز و هدایا و این خاطره‌ها در موزه سینما احساس غرور می‌کنم و خوشحالم که بخشی از افتخارات سینمای ایران که در این موزه جای دارد متعلق به آثار من است.

کریمی بیان داشت: جایزه‌ها، هدایا، لوح‌ها، عکس‌ها و مجلاتم را در اختیار موزه قرار داده‌ام و با خیال راحت خوشحالم که موزه به خوبی از آن‌ها نگهداری خواهد کرد.

بازیگر «بوی پیراهن یوسف» در انتها در خصوص علاقه به بهترین جایزه‌اش گفت: از میان تمام جوایزم، جایزه سن سباستین را بیشتر دوست دارم؛ زیرا اولین جایزه بین‌المللی من بود و این جایزه را «تام کروز» به من اهدا کرده بود که البته من حاضر نبودم؛ به همین دلیل این جایزه را بسیار دوست دارم و برایم خاطره انگیز است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها