شبکه افق راوی زندگی اباذر زمان+تصاویر

کد خبر: 438112

این مستند که به شیوه «مستند بازسازی» ساخته می شود زندگی این مبارز انقلابی را به روایت مامور تعقیب و مراقبت آیت الله طالقانی از بدو تولد ایشان تا زمان رحلت روایت می کند.

شبکه افق راوی زندگی اباذر زمان+تصاویر
فردانیوز: مستند زندگی آیت الله طالقانی که امام خمینی(ره) او را ابوذر زمان خواندند ساخته می شود. بنابر این گزارش این مستند که به شیوه «مستند بازسازی» ساخته می شود زندگی این مبارز انقلابی را به روایت مامور تعقیب و مراقبت آیت الله طالقانی از بدو تولد ایشان تا زمان رحلت روایت می کند.
این مستند که قرار است در آستانه سالگرد رحلت آیت الله طالقانی از شبکه افق پخش شود هم اکنون در مرحله تولید بخش های مربوط به بازسازی زندگی ایشان است. در این مستند تعدادی از شخصیت تاریخ معاصر بازسازی می شود که از جمله آنها آیت الله طالقانی در چهار مقطع سنی، دکتر بازرگان ، شهید نواب صفوی ، یدالله سحابی ، آیت الله حائری و ... می باشند.
این مستند را محمدعلی محمد دوست کارگردانی می کند و اباذر صالحیان تهیه کنندگی آن را برعهده دارد. مستند زندگی آیت الله طالقانی در سازمان هنری رسانه ای اوج ساخته می شود و پژوهش آن بر عهده محمدعلی محمد دوست بوده است.
همچنین این پروژه را دکتر محمدرضا شجاعی به عنوان مشاور هنری ، میثم ریاحی به عنوان تصویربردار، قاسم تبریزی و محمد رضا کایینی به عنوان کارشناسان تاریخی ، بهزاد جعفری طراح صحنه و لباس ، دانیال کاشانچی مدیر تولید و هادی قالیخانی به عنوان چهره پرداز همراهی می کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها