عکس:همشهری ماه 137 روی دکه ها آمد

کد خبر: 451326

صد و سی و هفتمین شماره همشهری ماه روی دکه ها آمد.

عکس:همشهری ماه 137 روی دکه ها آمد
فردانیوز: صد و سی و هفتمین شماره همشهری ماه روی دکه ها آمد. «تداوم استراتزی؛ تغییر تاکتیک» عنوان مقاله اختصاصی دکتر محمدباقر قالیباف برای این شماره همشهری ماه است که پیرامون زمینه های شکل گیری توافق هسته ای و تبعات آن نوشته شده است. در این شماره همشهری ماه افرادی همچون حسین موسویان، سیروس ناصری، مهدی محمدی، فوادایزدی و علی خرم نیز به تحلیل توافق هسته ای و تاثیر آن بر استراتژی کلی نظام اسلامی پرداخته اند.
عکس: انتشار مجله شماره 137همشهری ماه عکس: انتشار مجله شماره 137همشهری ماه

در صفخات سیاسی این نشریه همچنین مطالبی درباره فعالیت های سیاسی اخیر حزب موتلفه اسلامی در قالب پرونده ای با عنوان «فصل جدید موتلفه» منتشر شده اند. فعل و انفعالات سیاسی اردوگاه اصلاح طلبان در آستانه انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی نیز در قالب پرونده «هزارطایفه اصلاح طلبی» منتشر شده که پراکندگی و تشتت موجود در اردوگاه اصلاح طلبان مورد تحلیل و بررسی صاحب نظران و تحلیل گران قرار گرفته است.

«سیگناال های اقتصادی برجام» عنوان پرونده اقتصادی این نشریه است که به بازتاب های اقتصادی برجام بر اقتصاد ایران پرداخته شده است. همچنین در پرونده اجتماعی این نشریه با عنوان «زندگی مجاری» فعالیت ایران در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مورد تحلیل وبررسی صاحب نظران و جامعه شناسان قرار گرفته است.

همشهری ماه در 132 صفحه و با قیمت 5000 تومان در کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور در دسترس مخاطبان قرار دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها