پاسخ مهراوه شریفی‌نیا به نامه دانش‌آموزان یک روستای مرزی

کد خبر: 473479

مهراوه شریفی نیا بازیگر سریال سریال «کیمیا» با نوشتن نامه‌ای به محبت دانش‌آموزان یک روستایی مرزی در استان خراسان شمالی پاسخ داد.

پاسخ مهراوه شریفی‌نیا به نامه دانش‌آموزان یک روستای مرزی
مهر: مهراوه شریفی نیا به نامه دانش آموزان روستای«آیرقایه» شهرستان مرزی رازو جرگلان در خراسان شمالی، که از اشتیاق خود به تماشای سریال«کیمیا» و بازیگر نقش کیمیا نوشته بودند، پاسخ داد و نسبت به آنها ابراز محبت کرد. برپایه این خبر، معلم دبستانی در روستای «آیرقایه» در مرز ایران و ترکمنستان با ارسال پیامی برای مژده لواسانی مجری صدا و سیما، از اشتیاق دانش‌آموزان مدرسه خود برای تماشای سریال «کیمیا» و علاقه آنان به مهراوه شریفی‌نیا، بازیگر نقش کیمیا گفته و از او خواسته است تا این پیام را به شریفی‌نیا برساند.
پاسخ مهراوه شریفی‌نیا به نامه دانش‌آموزان یک روستای مرزی
شریفی‌نیا نیز پس از شنیدن این ماجرا، نامه‌ای برای دانش‌آموزان این روستای مرزی می‌نویسد که متن آن به این شرح است: «سلام به همه‌ شما مهربونای روستای‌ «آیرقایه»، امیدوارم که اسم روستاتون رو درست نوشته باشم. من، مهراوه به داشتن طرفدارایی مثل شما از ته دلم افتخار ‌می‌کنم. خیلی ممنون که «کیمیا» رو می‌بینید و دوستش دارید. دم معلمتون آقای باقرزاده هم گرم که پیغام شما رو از طریق خانم لواسانی نازنین به من رسوند. دوستتون دارم - کیمیای شما چهارشنبه 25 /9 /94، مهراوه شریفی‌نیا»
پاسخ مهراوه شریفی‌نیا به نامه دانش‌آموزان یک روستای مرزی
دانش‌آموزان این روستای مرزی نیز پس از دریافت تصویر این نامه با فرستادن تصویری به همراه معلمشان این شادی را با دیگران به اشتراک گذاشتند. لواسانی که واسطه‌ شادی این بچه‌ها شده است، از شریفی‌نیا و باقرزاده، معلم مدرسه‌ روستای«آیرقایه» تشکر کرده و نوشته است: «بچه‌های اون روستا كلی ذوق كردند و خوشحال شدند و بيشتر از اون‌ها من و مهراوه‌ عزيزم خوشحال شديم از خوشحالی بچه‌ها. ممنون از دوست نازنينم مهراوه شریفی‌نیا که این روزها با كيميايش می‌درخشد مثل هميشه. و ممنون از آقای باقرزاده كه آنقدر به فكر شاگردانش هست و خدا حفظ كنه همچين معلمان مهربان و متعهدی رو. »
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها