نقد و بررسی برخاسته از گور در سینما روایت

کد خبر: 519506

فیلم سینمایی THE REVENANT«بازگشته» (برخاسته از گور) به کارگردانی الخاندور گونزالس اینیاریتو در هفتاد و نهمین جلسه سینما روایت اکران و بررسی خواهد شد.

نقد و بررسی برخاسته از گور در سینما روایت
سرویس فرهنگی فردا: فیلم سینمایی THE REVENANT موفق به کسب بیشترین تعداد جایزه اسکار از هشتاد و هشتمین جایزه آکادمی سینمای آمریکا شده است. این فیلم اقتباسی بر اساس رمانی با همین نام ساخته شده و داستان آن برگرفته از زندگی واقعی فردی به نام هیو گلاس می باشد که در سالهای بین 1780 تا 1833 زندگی می کرده است. این فرد یک دام گذار بود و در مناطق سرد کوهستانی فعالیت خودش را انجام می داد تا اینکه روزی پس از درگیری با یک خرس، توسط دوستانش به حال خود رها شد تا از دنیا برود. اما گلاس با تلاشی عجیب و غیرقابل باور، بدون تجهیزات و اسلحه، مسیری 320 کیلومتری را طی کرد تا بتواند زنده مانده و به محل بازگردد و البته سراغ کسانی را بگیرد که او را به حال خود رها کرده بودند.
نقد و بررسی برخاسته از گور در سینما روایت
THE REVENANT در سینما روایت با حضور کارشناسان نقد و بررسی خواهد شد. هفتاد و نهمین جلسه سینما روایت روز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه راس ساعت 17 در مجتمع فرهنگی اسوه واقع در خیابان انقلاب اسلامی نبش بهار جنوبی برگزار خواهد شد. حضور در سینما روایت برای عموم آزاد و رایگان است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها