جشنواره ادبی «روز مهرورزی»

کد خبر: 625797

توجه به چرایی غرب زدگی فرهنگی جامعه و نقش مهندسان فرهنگی کشورهای مختلف در ترویج خرده فرهنگ ها در کشورهای هدف از جمله ایران.

سرویس فرهنگی فردا: با رویکرد تحکیم خانواده و ترویج فرهنگ مهر و دوستی در قالب نگارش داستان کوتاه.
محورهای جشنواره:
1- دریافت فکر تولیه از آیات قرآن کریم یا احادیث معتبر پیامبران الهی(ص) و ائمه اطهار در خصوص ارزش خانواده، اثرات توجه و تکریم زن در خانواده، نقش والای زان در جامعه و خانواده ، نقش زن در ایجاد کانون مهرورزی خانواده، نقش فرهنگ مهرورزی در ارتقای جامعه سالم و پویا. 2- توجه به چرایی غرب زدگی فرهنگی جامعه و نقش مهندسان فرهنگی کشورهای مختلف در ترویج خرده فرهنگ ها در کشورهای هدف از جمله ایران.
3- راهکارهای مقابله و ترویج غنی ایرانی-اسلامی شرایط: 1- ذکر آیات و احادیثی که مورد الهام و فکر اولیه برای نگارش داستان قرار گرفته است با ذکر منبع و ماخذ در ابتدای داستان
2- محدودیتی در تعداد آثار ارسالی نمی باشد. 3- ویزگی های فکر اولیه داستانی با نگرش به محورهای فراخوان، ملاک داوری خواهد بود. 4- هرداستان باید به صورت مجزا در یک فایل word بر روی لوح فشرده به همراه نسخه پرینت شده درج مشخصات شناسنامه¬ای هنرمند نویسنده، تلفن تماس، آدرس پستی و پست الکترونیک به آدرس دبیرخانه جشنواره ارسال شود( ارسال لوح فشرده برای داستان¬هایی که به دبیرخانه جشنواره ایمیل می¬شود الزامی نیست)
5- آثار ارسالی نباید به هر شکل و نحوی منتشر شده باشند. مهلت ارسال آثار: از 22 بهمن 95 تا 15 فروردین 96
آئین اختتامیه: اول شهریور ماه 95 همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)
ویژگی های فراخوان:
1- داستانهای برتر در مجموعه¬ای منتشر و در اختیار هنرمندان برنامه¬ساز قرار می¬گیرد.
2- به هنرمندان داستان¬نویسی که آثار آنان رتبه اول تا سوم را کسب کنند به ترتیب 5،7،10 میلیون ریال همراه با لوح تقدیر اعطا می شود.
3- به سایر هنرمندانی که اثرشان برای چاپ در کتاب انتخاب شده است لوح تقدیر و هدیه فرهنگی اعطا می شود.
نشانی دبیرخانه: تهران، خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار پلاک24، فرهنگسرای اخلاق تلفن: 33312303 ایمیل: Lib.ahklagh@yahoo.com وبسایت: Akhlagh.farhangsara.ir
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها