چرا مردم سریال‌های نوروزی را دوست نداشتند؟

کد خبر: 651621

نظرسنجی ما از مخاطبین سایت «فردا» نشان می‌دهد که با وجود افزایش کیفی سریال‌های نوروزی امسال نسبت به سال پیش، هنوز هم نیمی از مخاطبان علاقه‌ای به هیچکدام از سریال‌های امسال نداشتند.

چرا مردم سریال‌های نوروزی را دوست نداشتند؟
چرا مردم بیشتر سریال‌های نوروزی را دوست نداشتند؟
سرویس فرهنگی فردا: سریال‌های نوروزی سیما امسال به رسم سال‌های گذشته یکی از پای ثابت‌های تلویزیون در ایام تعطیلات نوروز بودند. سریال‌هایی که به لحاظ فنی نسبت به سال گذشته بهتر شده بودند ولی باز هم نتوانستند آن‌گونه که باید و شاید نظر مخاطبان را به خود جلب کنند.
نظرسنجی ما از مخاطبین سایت «فردا» نشان می‌دهد که با وجود افزایش کیفی سریال‌های نوروزی امسال نسبت به سال پیش، هنوز هم نیمی از مخاطبان علاقه‌ای به هیچکدام از سریال‌های امسال نداشتند. در واقع آمار 46 درصدی عدم رضایت مخاطبان فردا از هیچکدام از سریال‌ها از یک سو و آمار ارائه شده از سوی سازمان صدا و سیما در ارتباط با برنامه‌های پرمخاطب سیما دراین ایام که «خندوانه»، «دورهمی» و «سه ستاره» در آن به عنوان سه برنامه پرمخاطب تلویزیون در نوروزمعرفی شده‌اند، خود موید آن است که آثار نمایشی سیما هنوز فاصله زیادی برای رسیدن به حداقل‌های لازم برای جلب توجه مخاطبان دارند.
مخاطبانی سخت‌پسند که در فرصت محدودی که می‌توانند در ایام نوروز تماشاگر برنامه‌های تلویزیون باشند، ترجیح می‌دهند وقت خود را صرف یک برنامه جذاب و مفرح کنند.
البته در این میان برخی از آثار نمایشی هم تا حدودی توانستند که نظر مخاطبین را به خود جلب کنند؛ که سریال «علی البدل» جدیدترین ساخته تیم سیروس مقدم و محسن تنابنده یکی از این آثار بود. علی البدل با کسب 33 درصد از آرای مخاطبان فردا تنها سریالی بوده که توانسته تا حدی رضایت مخاطبان را به دست آورد.
جالب آن که در این فهرست سریال «شوخی کردم« مهران مدیری که اساسا اثری تولید شده برای شبکه نمایش خانگی بود و امسال توسط تلویزیون جهت پخش در ایام نوروز خریداری شد؛ توانست با کسب 10 درصد نظرات نسبت به سریال‌های «دیوار به دیوار» با 7 درصد و مرز خوشبختی با 2 درصد آرا؛ قوی‌تر از آثار تولید شده توسط خود تلویزیون ظاهر شود!
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها