گلایه حامد زمانی از سکوت رسانه‌ها درباره یک اتفاق مردمی/ تلنگر مردم به مسئولینی که موسیقی انقلاب را فراموش کرده‌اند

کد خبر: 691781

زمانی که به همراه انتقادات خود تصویری از استقبال چشمگیر مردم از اجرایش در شهرستان خوی را منتشر کرده است نسبت به بی‌توجهی رسانه‌ها نسبت به این برنامه انتقاد کرد.

گلایه حامد زمانی از سکوت رسانه‌ها درباره یک اتفاق مردمی/ تلنگر مردم به مسئولینی که موسیقی انقلاب را فراموش کرده‌اند
حامد زمانی
سرویس فرهنگی فردا: حامد زمانی خواننده سرشناس کشورمان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از بی‌توجهی رسانه‌ها نسبت به استقبال بالای مردمی از کنسرت‌های این خواننده گلایه کرد.
زمانی که به همراه انتقادات خود تصویری از استقبال چشمگیر مردم از اجرایش در شهرستان خوی را منتشر کرده است؛ در این پست نوشت:
«باز اتفاقی بزرگ و باز سکوتی بزرگتر!
کنسرت ۵ تیرخوی هم علیرغم استقبال بی سابقه و با شکوه مردم خوی؛ (بگونه ای که در تصاویر مشخص است و برگزارکنندگان را مجبور به استقرار مردم در حاشیه ی محل برگزاری و پخش برنامه بصورت آنلاین کرد) همانند برنامه های چند ده هزارنفری بروجرد، نجف آباد، سبزوار و ... سایر اخبار با سکوت مطلق رسانه ای مواجه شد!
این برای چندمين بار است كه مردم با استقبال اين‌چنينی خود آن‌هم در برنامه هايی كه صرفاً كنسرت و اجرای زنده‌ی من و گروهم می‌باشد با تلنگرشان جوركش مسئولينی می‌شوند كه خواسته يا ناخواسته دارند در زمين كسانی بازی می‌كنند كه منافعشان به نبود اين موسيقی گره خورده...
اصل گم می‌شود به همراه كلي اتفاق خوب كه دارد می‌افتد و در غربت و تحريم رسانه‌ای خفه‌اش می‌كنند! و دوباره چندسال بعد كاسه‌ی چه كنم دست می‌گيريم و دنبال بازسازی و بازتعريف چيزهايی می‌افتيم كه امروز داريم و قدرش را نمی‌دانیم...»
کنسرت حامد زمانی در خوی
حامد زمانی که به عنوان یکی از اولین و درواقع سرشناس‌ترین خواننده جوان جریان ارزشی موسیقی پاپ شناخته می‌شود، این روزها با حضور در شهرهای مختلف کشور به ویژه شهرهایی که به واسطه عدم امکانات کافی همچون سالن اجرای کنسرت از فرصت اجرای برنامه‌های موسیقی در شهر خود محروم هستند، به صورت کاملا رایگان به اجرای برنامه می‌پردازد و عموما با استقبال خوبی از سوی مردم شهرهای مختلف کشور مواجه می‌گردد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها