اولین تلویزیون تعاملی مذهبی کشور رونمایی شد

کد خبر: 747366

بزرگترین آرشیو مداحی کشور از طریق تلویزیون تعاملی سما در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

اولین تلویزیون تعاملی مذهبی کشور رونمایی شد

خبرگزاری فارس: سما اولین تلویزیون تعاملی مذهبی کشور است که با داشتن بزرگترین آرشیو مداحی کشور کار خود را از ابتدای ماه محرم سال 1396 آغاز نمود و همزمان با یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال رونمایی شد.

سامانه سما با تکیه بر تخصص و دانش محتوایی خود، قصد تولید ویژه برنامه‌های مذهبی در این حوزه را دارد. همچنین در گام بعدی، پخش زنده مجالس سخنرانی و مداحی در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت تا بزرگترین حسینیه آنلاین کشور در فضای مجازی توسط این سامانه شکل گرفته و کاربران بتوانند در تمام کشور و در هر لحظه به صورت مجازی در مجالس حضور یابند.

سما با بهره‌گیری از منطق فازی برای رشد سامانه خود، یک حرکت بلند‌مدت را برای رسیدن به بهترین سیستم ارائه خدمات ویدیویی و صوتی در حوزه مذهبی برنامه‌ریزی کرده است. این سامانه در نظر دارد با نگاهی خلاقانه در ارائه محتوای مذهبی، پیوند مناسبی بین فضای مجازی و رسانه‌های جدید با کاربر ایجاد نماید.

در گامهای بعدی، این سامانه سعی دارد با ایجاد بستر آموزش‌های دینی به صورت مجازی، محدودیت‌های مکانی و زمانی علاقه‌مندان به این آموزش‌ها را مرتفع سازد. قابل ذکر است این سامانه از طریق سایت sama313.ir در دسترس است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها