«آنابل» برای ترساندن سینماروها باز می‌گردد

کد خبر: 883261

سومین قسمت فیلم سینمایی «آنابل» توسط «گری دوبرمن» ساخته می‌شود.

«آنابل» برای ترساندن سینماروها باز می‌گردد

خبرگزاری فارس: سومین قسمت فیلم سینمایی «آنابل» توسط «گری دوبرمن» ساخته می‌شود.

به گزارش وِرایِتی، سومین فیلم «آنابل» با بازی «پاتریک ویلسون» و «وِرا فارمیگا» در نقش «اد و لورن وارن» ساخته می‌شود.

ویلسون و فارمیگا در سال ۲۰۱۳ در نقش محققان فیلم «احضار» بازی کردند و بعد از موفقیت آن در «احضار۲» نیز ظاهر شدند.

حالا سری سوم فیلم ژانر وحشت «آنابل» از کمپانی «نیو لاین» که به نوعی ششمین فیلم از مجموعه دنیای «احضار» هم می‌توان آن را نامگذاری کرد، ساخته می‌شود. پنج فیلم پیشین در مجموع یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون دلار فروش داشتند.

«راهبه» جدیدترین فیلم اکران شده این کمپانی این هفته با مجموع فروش ۳۵۹ میلیون دلار پرفروش‌ترین فیلم این کمپانی نام گرفت. نکته جالب اینکه بسیاری رویداد‌ها در این فیلم‌ها مشترک هستند.

موضوع فیلم در مورد راهبه‌ای اهریمنی است که در فیلم «احضار۲» از نقاشی‌ای که توسط اِد وارِن کشیده شده به دنیا می‌آید و بعد به لورِن وارن حمله می‌کند. «آنابل» در فیلم «احضار۲» به عنوان یک عروسک اهریمنی که در اتاق صنایع دستی‌شان وجود دارد، معرفی شد.

داستان فیلم جدید آنابل درباره بیدار کردن شیطان اتاق توسط آنابل است که بر روی هدف تازه‌ای تمرکز کرده است و آن هدف چیزی نیست جز «جودی» دختر ۱۰ ساله خانواده وارِن که «مَکِنا گرِیس» نقش آن را ایفا می‌کند.

فیلم‌نامه «آنابل۳» را «گَری دوبِرمَن» نوشته و کارگردانی آن را نیز برعهده خواهد داشت. «جیمز وان» تهیه‌کنندگی این فیلم را برای استودیوی «اتمیک مانستر» و «پیتر سَفران» نیز تهیه‌کننده کمپانی سَفران است. «مایکل کلیر» و «میشل موریسی» نیز مدیران اجرایی این پروژه هستند.

فیلم «آنابل۳» در تاریخ ۳ جولای ۲۰۱۹ (۱۲ تیرماه ۹۸) اکران خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها