خواننده معروف خارجی برای تراکتورسازی خبرساز شد!

کد خبر: 895693

ایلیاس یالچینتاش خواننده مشهور ترکیه‌ای با انتشار توئیتی در خصوص علاقه خود به تیم تراکتورسازی خبرساز شد و از تراکتورسازی به عنوان تیم محبوب خود یاد کرد.

خواننده معروف خارجی برای تراکتورسازی خبرساز شد!

پارس فوتبال: ایلیاس یالچینتاش خواننده مشهور ترکیه‌ای با انتشار توئیتی در خصوص علاقه خود به تیم تراکتورسازی خبرساز شد و از این باشگاه به عنوان تیم محبوب خود یاد کرد.

ایلیاس یالچینتاش خواننده مشهور ترکیه‌ای که چندی پیش با حضور در ایران و اجرای کنسرت در کیش، یک رکورد خیره کننده در حضور هواداران را شکل داد، احتمالا با حضور در تبریز نیز کنسرتی برای هواداران تراکتوری اجرا کند و البته گفته می‌شود با حضور در این شهر، برای آذری زبان‌ها سورپرایز ویژه‌ای خواهد داشت. در این میان، گفته می‌شود این خواننده سرشناس قطعه اختصاصی برای تراکتورسازی آماده کرده است و احتمالا با این کار هواداران سرخپوش را شگفت زده می‌کند.

حالا باید دید مسئولان باشگاه تراکتورسازی در چه تاریخی، مقدمات حضور الیاس را در تبریز فراهم می‌کنند و چه اقداماتی برای وی انجام می‌دهند. خواننده مشهور ترک از محبوبیت خاصی در بین ایرانی‌ها برخوردار است و حضورش در کشور با استقبال زیادی همراه خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها