از رباتهای قاتل تا حملات اینستاگرامی / همکاری بی ام و و تویوتا

کد خبر: 542579

در بسته های علم و فناوری فردا چند خبر جذاب مرتبط با علم و فناوری و فضای مجازی را گلچین کرده و برای خوانندگان منتشر خواهیم کرد.

از رباتهای قاتل تا حملات اینستاگرامی / همکاری بی ام و و تویوتا
از رباتهای قاتل تا حملات اینستاگرامی / همکاری بی ام و و تویوتا
سرویس فناوری فردا: در بسته های فناوری فردا چند خبر جذاب مرتبط با علم و فناوری را گلچین کرده و برای خوانندگان منتشر خواهیم کرد. سال ۲۰۱۸، زمان ورود نسل بی ام و و تویوتا
خودرو: بی ام و و تویوتا از سال ۲۰۱۲ بر روی یک مدل مشترک فعالیت میکردند، اما اکنون زمان آن رسیده که هر کدام مسیر جداگانه ای برای توسعه طی کنند. اخیرا تصاویر جاسوسی از تست مدل کروکی بی ام و Z5 منتشر گردیده و تویوتا نیز بیان داشته که در مراحل مشابه به سر میبرد. هنگامی که بی ام و به طور جدی دنبال جایگزین کردن Z4 با Z5 بودن، تویوتا نیز تصمیم گرفته بود تویوتا سوپرایی که آخرین تولیدات آن سال ۲۰۰۲ خط تولید را ترک کردند، احیا کند. سوپرای جدید با الهام از کانسپت FT-1 که در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۴ رونمایی شد و در خط تولید تویوتا GT86 تولید خواهد شد.
خودرو و دانلود ادامه مطلب...
ترمیناتور قاتل در راه است شاید برای بسیاری که در سالهای قبل فیلم ترمیناتور درباره بروز جنگ بین انسان ها و ربات ها را تماشا می کردند، واژه ربات های مسلح یک بحث کامل فانتزی و تخیلی بود. اما به سرعت و در کمتر از دو دهه از زمان اکران اولین فیلم ترمیناتور به سال 1984 میلادی ربات های قاتل تبدیل به بخشی از اسامی روزمره برای جامعه بشری شدند. بعد از وقوع حوادث یازدهم سپتامبر 2001 و تهاجم نظامی آمریکا به افغانستان و عراق، استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین به سرعت سیر صعودی گرفته و در سالهای اخیر مسئول کشتن بسیاری از مردم بی گناه در کشورهایی مثل پاکستان، عراق، افغانستان، یمن و سوریه بوده است. داستان جنگ افزارهای بدون سرنشین اما به آسمان محصور نشده و گونه های دریایی و زمینی این ربات های رزمی نیز در سالهای اخیر به سرعت در حال ورود به خدمت در ارتش های جهان هستند. در ابتدا و سالهای قبل تر، استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین و یا برخی از گونه های زمینی و یا دریایی برای عملیات صرفا شناسایی استفاده می شد. اما با گذشت زمان و مشخص شدن پتانسیل های بالای این سامانه ها، خصوصا در بخش هزینه و عدم به خطر افتادن جان نیروهای خودی، بحث مسلح سازی و استفاده رزمی از این سیستم ها نیز مطرح شده و به سرعت اجرا شد. مسلح شدن و استفاده رزمی از سامانه های بدون سرنشین یک گام مهم در تغییر فضای نبرد در 15 سال اخیر بوده است اما باز می توان گفت با توجه به این که در اکثر این سامانه ها همیشه یک کاربر واقعی برای تصمیم نهایی خصوصا در بحث استفاده از جنگ افزار وجود دارد، نوعی از درک انسانی برای جلوگیری از فجایع قابل لمس خواهد بود اما قدم بعدی که حذف کامل انسان در سامانه های بدون سرنشین بود، باعث ترس بسیاری از کارشناسان و رسانه ها شده است.
خودرو و دانلود
حمله های بی وقفه اینستاگرامی از پایت تا اوباما و دخترش! پس از اینکه "پایت"ملی پوش فرانسه رونالدو را مصدوم کرد عده ای از کاربران ایرانی به صفحه اینستاگرام این بازیکن حمله کردند و اتفاقی مشابه آنچه برای مسی افتاده بود را رقم زدند. as در این مورد نوشته است: «رونالدو در ایران یک قهرمان و نماد فوتبال محسوب می شود و آن ها با حضور گسترده خود در آخرین پست پایت در اینستاگرام، ناراحتی خود را از حرکت این بازیکن اعلام کردند. هواداران ایرانی توهین های زیادی را به پایت انجام دادند و حتی به خانواده او دشنام دادند. با این حال بعضی از کاربران ایرانی نیز با این حرکت مخالفت کردند و از پایت تقاضا کردند که این توهین ها را ببخشد.»
خودرو و دانلود
کامنت های جدیدترین پست اینستاگرام اوباما مربوط به کاربران فارسی زبان و بعضا ایرانی است که از باب شوخی و مزاح جلسه اینستاگرامی خود را در صفحه رییس جمهور آمریکا برگزار کردند. این کاربران از اوباما درخواست های متفاوتی داشتند.
این در حالی است که چند ساعت پیش کامنت هایی مشابه در پیج دختر اوباما منتشر شد.
خودرو و دانلود
دانلود هفته نرم افزار: Easy Uninstaller Pro Easy Uninstaller Pro - Clean 3.1.8 ابزاری برای حذف برنامه ها برای گوشی های آندروید است. استفاده از این برنامه بسیار آسان است، شما می توانید چندین برنامه را که می خواهید حذف کنید را انتخاب نمایید و دکمه "Uninstall Selected Apps" را فشار دهید تا تمامی برنامه های انتخابی توسط شما بصورت یکجا حذف شوند و با این کار علاوه بر سسهولت در کار ، کلی در وقتتان نیز صرفه جویی خواهید کرد. لطفا توجه داشته باشید که Easy Uninstaller نمی تواند برنامه های از قبل بارگذاری شده در سیستم را حذف کند، زیرا توسط مکانیزم سیستم محدود شده است.
لینک دانلود
خودرو و دانلود
بازی: Vector Vector 2 v0.9.1 یک بازی آرکید از استودیوی بازیسازی NEKKI می باشد که پیش از این نسخه اول آن Vector Full را قرار داده بودیم، در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. اکنون که شما در یک مرکز تحقیقاتی بزرگ و پیچیده قرار گرفتید باید سعی کنید همه چیز را کنترل کنید و به سرعت بدوید و با پرش های کوتاه و یا بلند فرار کنید و از موانعی که در مسیرتان وجود دارد بپرید و همچمنین باید از روی تله های مرگبار بپرید و یا جا خالی دهید تا بتوانید از انجا زنده خارج شوید.
لینک دانلود
خودرو و دانلود
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها