امکان دانلود و پخش موزیک در iOS به صورت آفلاین

کد خبر: 752097

اپل همواره در امر پخش آنلاین موزیک و عرضه ی جدیدترین موزیک ها از طرق مختلف، پیشتاز بوده و اکنون در حال رقابت سخت و سنگینی با سرویس ها و خدمات مشابهی است که در حال عرضه و پخش موزیک و آهنگ ها را به صورت آنلاین هستند. این سرویس ها نظیر: google play music، spotify، Deezer، Pandora و… هستند.

امکان دانلود و پخش موزیک در iOS به صورت آفلاین

کلیک: اپل همواره در امر پخش آنلاین موزیک و عرضه ی جدیدترین موزیک ها از طرق مختلف، پیشتاز بوده و اکنون در حال رقابت سخت و سنگینی با سرویس ها و خدمات مشابهی است که در حال عرضه و پخش موزیک و آهنگ ها را به صورت آنلاین هستند. این سرویس ها نظیر: google play music، spotify، Deezer، Pandora و… هستند.

آن دسته از افرادی که از iOS 8.4 روی گجت های اپل خود استفاده می کنند، در صورتی که صورت حساب های iTunes خود را به موقع پرداخت کرده باشند می توانند به مدت 3 ماه از خدمات Apple Music کاملا رایگان استفاده کنند.

یکی از نکات اساسی این سرویس، امکان دانلود و پخش موزیک است. ممکن است از خودتان بپرسید که سایر سرویس ها نیز چنین امکانی را فراهم می کنند و فرق این سرویس اپل با سایر سرویس ها در چیست؟ تفاوت این سرویس این است که شما هنگامی که به وای فای و یا شبکه ی اینترنت سیم کارت (شبکه دیتا یا اینترنت سلولی) متصل نباشید می توانید که موزیک را دانلود کنید و از گوش دادن به آن لذت ببرید.

اگر آهنگ و یا موزیکی مورد علاقه شما هست، منوی سمت راستی که با سه نقطه نمایش داده شده است را لمس کنید.

در منوی نمایش داده شده، گزینه ی "Make Available Offline" را انتخاب کنید.

آهنگ و یا موزیک مورد نظر در گوشی شما ذخیره خواهد شد و در کنار سایر موزیک ها در دسترس است.

همچنین در Apple Music یک قسمت (تب) وجود دارد که موزیک هایی که بتازگی دانلود و یا به لیست پخش اضافه کردید در دسترس است و براحتی می توانید موزیک های مورد علاقه خود را پیدا کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها