سردار فدوی: برای رفع محرومیت‌زدایی عزم جدی و راسخ‌ داریم

کد خبر: 1219600

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه برای رفع محرومیت‌زدایی عزم جدی و راسخ‌ داریم، ‌گفت: بسیج سازندگی در کنار دولت می‌تواند مشکلات جامعه را برطرف کند و دولت نیز تا پای جان باید در کنار مردم باشد.

سردار فدوی: برای رفع محرومیت‌زدایی عزم جدی و راسخ‌ داریم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه برای رفع محرومیت‌زدایی عزم جدی و راسخ‌ داریم، ‌گفت: بسیج سازندگی در کنار دولت می‌تواند مشکلات جامعه را برطرف کند و دولت نیز تا پای جان باید در کنار مردم باشد.

دریادار پاسدار سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز روز بسیج سازندگی  روز مبارک است و درهمه جای کشور به  ویژه استان اردبیل  برای محرومیت‌زدایی گام اساسی برداشتیم.

سردار فدوی افزود: رویکرد ما رفع فقر و گرفتاری‌های مردم است و در این راستا بسیج سازندگی تمام تلاش خودرا به کار گرفته است.

وی بیان کرد: برای رفع گرفتاری‌هایی که نباید در کشور باشد عزم جدی و راسخی وجود دارد  و حوزه‌های مختلف مثل جاده و راه و آبرسانی  اقدامات اساسی  انجام شده و درحال انجام است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مهم‌ترین سرمایه نظام برای تحقق اهداف مورد نظر نیروی انسانی و بسیجیان مخلصی است که مقدمه و شرایط عمل به تکالیف جهادی را در کشور فراهم کرده‌اند و برای حرکت جهادی که خدا تضمین می‌کند پای کارند.

فدوی اظهار کرد: خبیثان و همدستان آمریکایی سعی داشتند تا اجازه ندهند قدرت انقلاب اسلامی گسترش یابد اما قدرت انقلاب اسلامی بر تمامی قدرت‌های پوشالی جهان ‌چیره شده است.

وی تصریح کرد: قاعده قرآن به این شکل است که باید مخلصانه و مجاهدانه در تمامی عرصه‌ها ورود پیدا کنیم و با پیروزی در جبهه حق و جهاد سازندگی اخلاص و وحدت را محور قرار داده و کشور را جهادی بسازیم و با توجه به اینکه گرفتاری‌های اقتصادی و معیشتی در شان ملت ایران اسلامی نیست بنابراین باید تمامی نهادهای انقلابی و دولت پای کار باشند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: بسیج سازندگی در کنار دولت می‌تواند مشکلات جامعه را برطرف کند و دولت نیز تا پای جان باید در کنار مردم باشد.

مسئول بسیج سازندگی کشور بر لزوم شناخت دشمن در جنگ اقتصادی

سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی  نیز گفت‌: بسیج سازندگی  در مؤلفه‌های بهداشت، زیرساخت، آسیب‌های اجتماعی و … خدمت‌رسانی ورود پیدا کرده است  ودراین راستا اقدامات عملی صورت گرفته است.

وی گفت: سال گذشته 19500 پروژه محرومیت‌زدایی کار کردیم و برای امسال 32000 پروژه را در نظر گرفتیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره لزوم سپردن اقتصاد کشور به مردم گفت: نیاز است مردم همان‌طور که در مباحث مختلف ورود پیدا کردند در عرصه اقتصاد هم ورود کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: طرح‌های ما بر سه محور توانمندسازی، ایجاد اشتغال و تولید است. سال گذشته مجموع طرح‌های قشری ما ایجاد 157 هزار فرصت شغلی بوده است و هم‌چنین 29 هزار صندوق تعاونی داریم که خود مردم تشکیل داده‌اند. برای امسال 150 هزار فرصت شغلی هدف‌گذاری کرده‌ایم.

رئیس ازمان بسیج سازندگی کشور گفت: باید در جنگ اقتصادی، دشمن را درست بشناسیم و با حمایت و پشتیبانی از سرداران، کارفرمایان و سربازان اقتصادی با مردمی کردن اقتصاد، در جنگ اقتصادی پیروزی شویم.

 گروه‌های جهادی در حال کمک به محرومان و نیازمندان استان

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: به برکت حضور شهدا در عرصه‌های سازندگی کشور مسیر جدیدی ترسیم شده و اقدامات عظیمی از سوی نیروهای جدیدی توسط بسیج سازندگی در حال انجام است و هم‌اکنون نیز گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف در حال کمک به محرومان و نیازمندان هستند.

عاملی بیان کرد: برگزاری کنگره سه هزار و 400 شهید استان اردبیل از رویکردهای مهمی است که برای امسال برنامه‌ریزی شده و مردادماه امسال برگزار خواهد شد و به همین منظور نیز اقدامات جهادگرانه‌ای توسط سپاه برای به سرانجام رساندن این برنامه مبنای کار است./تسنیم

حجم ویدیو: 10.28M | مدت زمان ویدیو: 00:03:46 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها