جانشین فرمانده کل سپاه: دشمن را در جنگ اقتصادی با کمک مردم ‌شکست ‌می‌دهیم

کد خبر: 1189694

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز باید در حوزه اقتصاد به مردم اعتماد کرده و با کمک آنان در جنگ اقتصادی دشمن را با شکست روبه‌رو کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه: دشمن را در جنگ اقتصادی با کمک مردم ‌شکست ‌می‌دهیم

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز باید در حوزه اقتصاد به مردم اعتماد کرده و با کمک آنان در جنگ اقتصادی دشمن را با شکست روبه‌رو کنیم.

سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی امروز در مراسم افتتاح راه روستایی کهوان شهرستان آبیک اظهار داشت: سپاه پاسداران برای اجرای طرح‌های نهضت آب‌رسانی قرارگاه امام‌حسن مجتبی(ع) و این قرارگاه با همکاری دولت و با قدرت و قوت مشغول اجرای طرح‌های آب‌رسانی به روستاهای دورافتاده و مناطق محروم است.

وی با اشاره به نقش سپاه پاسداران در ایجاد ذخایر آبی برای کشور در 4 دهه اخیر گفت: سدهای کشور 50 میلیارد متر مکعب ظرفیت ذخیره آب دارند که نیمی از این ظرفیت یعنی 25 میلیارد متر مکعب حاصل ساخت سدهای مخزنی توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) بوده و امروز این سدها نقش مهمی در مدیریت بحران آب و مقابله با تنش آبی ایفا می‌کنند.

سردار فدوی با تأکید بر کیفیت بالای طرح‌های محرومیت‌زدایی اجراشده توسط سازمان بسیج سازندگی سپاه اضافه کرد: امروز بسیج سازندگی در 3 حوزه احداث مسکن برای محرومان و نیازمندان، راه‌سازی و اجرای طرح‌های نهضت آب‌رسانی مشغول خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم این کشور است و در اجرای همه طرح‌های خود بالاترین کیفیت را اعمال کرده و خواهد کرد.

وی ادامه داد: تأکید سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران بر این است که نباید مهندسان ناظر و کارشناسان فنی سازمان بسیج سازندگی قصور یا تعللی در اجرای وظایف خود داشته باشند و انتظار ما این است که باکیفیت‌ترین طرح‌ها در بسیج سازندگی اجرا شوند و کام مردم را شیرین کنند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل و معضلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی منحصر و محدود به مردم ما نیستند و امروز مردم بسیاری از کشورهای جهان به ویژه کشورهای آمریکایی و اروپایی با این مشکلات دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

سردار فدوی برطرف کردن مشکلات اقتصادی را در گرو به‌کارگیری ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مردم دانست و افزود: جنگ، تحریم و حوادث مختلف کشور نشان داده که هرگاه ظرفیت‌های مردمی را پای کار بیاوریم، به سرعت موانع را از پیش رو برداشته و امروز هم باید در حوزه اقتصاد به مردم اعتماد کرده و با کمک آنان در جنگ اقتصادی دشمن را با شکست روبه‌رو کنیم.

تکمیل زودتر از موعد 9 طرح محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی استان قزوین

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین هم در این مراسم با اشاره به تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در بسیج سازندگی استان قزوین گفت: در این قرارگاه 24 طرح محرومیت‌زدایی در حوزه‌های مختلف آب‌رسانی و راه‌سازی تعریف کرده‌ایم که 11 طرح توسط سازمان بسیج سازندگی و 13 طرح هم توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی و با مشارکت بسیج سازندگی اجرا می‌شوند.

سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی‌آتانی از اتمام و تکمیل زودتر از موعد مقرر 9 طرح بسیج سازندگی خبر داد و افزود: این پروژه‌ها آماده بهره‌برداری هستند و امروز با دستان سردار فدوی بخشی از این پروژه‌ها افتتاح شده و مابقی هم در روزها و هفته‌های آینده توسط مقامات استانی و کشوری افتتاح خواهند شد.

وی افزود: مدیریت جهادی بسیج سازندگی موجب شده که امروز خدمت بدون منت به مردم به یک مطالبه عمومی تبدیل شود و امروز مردم از مسئولان انتظار دارند که در همه حوزه‌ها به صورت جهادی پای کار بیایند و مشکلات مردم را با اتکا به ظرفیت‌‌های بزرگ موجود برطرف کنند. بنابراین در شرایط موجود مدیران بهانه‌جو جایی در کشور ندارند.

سردار رفیعی‌آتانی ادامه داد: بسیج سازندگی برای اجرای سخت‌ترین پروژه‌ها ایجاد شده و امروز از مسئولان استان قزوین انتظار داریم سخت‌ترین کارها را به ما بسپارند و اطمینان داشته باشند که بسیج سازندگی این طرح‌ها را با بالاتری کیفیت ممکن انجام داده و آنها را زودتر از موعد به کارفرمایان خود تحویل خواهد داد.

فرمانده سپاه استان قزوین با بیان اینکه به اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در نقاط دوردست افتخار می‌کنیم، گفت: امروز مجموعه بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی آماده اجرای طرح‌های عمرانی برزمین‌مانده در روستاها هستند و در این زمینه ظرفیت کارشناسی بسیج مهندسین و ظرفیت اجرایی گروه‌های جهادی را داریم.

رفیعی‌آتانی اضافه کرد: بسیج سازندگی در یک‌سال اخیر توانست اجرای طرح‌های آب‌رسانی را به سرعت انجام داده و امروز صدها روستای استان قزوین آب شرب بهداشتی خود را از طریق مجتمع‌‌های ‌آب‌رسانی ساخته بسیج تأمین می‌کنند و بزرگ‌ترین خوشحالی برای ما نشاندن لبخند رضایت به صورت روستاییان عزیز ماست./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها