انفجار مرگبار در پمپ بنزینی در جنوب روسیه

کد خبر: 1238771

خبرگزاری تاس روسیه از کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر در اثر وقوع انفجار در یکی از پمپ بنزین‌های «ماخاچ‌کالا» واقع در جنوب این کشور خبر داد. ۲۵ کشته و ۶۸ زخمی آمار تلفات این انفجار مرگبار است.

انفجار مرگبار در پمپ بنزینی در جنوب روسیه

 شمار قربانیان انفجار رخ داده شب گذشته در یک قرارگاه پمپ بنزین در حومه شهر ماخاچ‌کالا در جمهوری داغستان روسیه، به ۱۰۲ نفر (۲۷ کشته و ۷۵ نفر زخمی) رسیده است.

به گزارش خبرگزاری «اینترفاکس»، طبق گزارش صبح امروز، سه‌شنبه، مرکز فوریت‌های پزشکی و بلایای جمهوری داغستان روسیه، تعداد قربانیان وقوع انفجار و آتش سوزی در قرارگاه پمپ بنزین در حومه شهر ماخاچ‌کالا، با جان دادن تن دیگر، به 27 نفر افزایش یافته است.

این حادثه باعث زخمی شدن 75 نفر دیگر شده که اکثر آنها دچار سوختگی در سطوح مختلف شده‌اند. در میان افراد آسیب دیده چند کودک نیز وجود دارد.

شب گذشته، دوشنبه، انفجاری در یکی از ساختمان‌های یک ایستگاه پمپ بنزین در حومه شهر ماخاچکالا رخ داد که  منجر به آتش سوزی گشترده شد و سپس آتش به پمپ بنزین سرایت کرد. وسعت آتش در محل حادثه به 500 متر مکعب رسیده و دود غلیظی منطقه را فرا گرفته است.

در حال حاضر حدود 70 تن از نیروهای امدادگر وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه به انجام عملیات امداد و نجات در محل آتش سوزی در ماخاچ‌کالا ادامه می دهند./ تسنیم

حجم ویدیو: 573.93K | مدت زمان ویدیو: 00:00:13 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها