البرزی‌ها فردا میزبان رئیس‌جمهور هستند

کد خبر: 1260730

رئیسی پس از بازگشت از روسیه به استان البرز برای افتتاح چندین طرح و پروژه مهم‌ و راهبردی سفر خواهد کرد.

البرزی‌ها فردا میزبان رئیس‌جمهور هستند

معاون اجرایی رییس جمهور از سفر بی‌وقفه آیت‌الله رییسی پس از بازگشت از روسیه به استان البرز برای افتتاح چندین طرح و پروژه مهم‌ و راهبردی و دیدار با مردم این دیار در روز جمعه خبر داد.

محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان البرز در این باره گفت: بهره‌برداری از ۵۶ طرح بزرگ عمرانی و صنعتی شامل ۱۳ طرح اقتصادی و ۴۳ طرح عمرانی با اعتبار ۱۹ هزار میلیارد تومان، افتتاح بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی شهید سلیمانی فردیس پس از سالها انتظار، افتتاح فاز نخست کمربندی شمالی کرج و کاهش چشمگیر بار ترافیکی آزادراه تهران-کرج از برنامه های رییس جمهور در سفر به استان البرز است.

به گفته معاون اجرایی رییس جمهور افتتاح دانشکده پزشکی خیرساز دانشگاه علوم پزشکی البرز، بهره‌برداری از چندین کارخانه بزرگ صنعتی و اقتصادی، بهره‌برداری از طرح‌های کلان تصفیه آب‌وفاضلاب و انتقال آب شرب به ۵ شهرستان از دیگر برنامه های آیت الله رییسی در سفر به استان البرز است.

منصوری افزود: برگزاری جشن احیای ۱۸۴ کارخانه و مجموعه تولیدی راکد و نیمه فعال از جمله کارخانه ایران تراورس که تا ۶ ماه گذشته تنها با ۲۰درصد ظرفیت فعالیت می‌کرد و الان با ۱۰۰ درصد ظرفیت کار می‌کند از برنامه های سفر رییس جمهور است.

وی گفت: ایجاد تحول جدی در حوزه گازرسانی در البرز؛ تمامی روستاهای استان البرز گازرسانی شدند./ ایرنا

حجم ویدیو: 13.83M | مدت زمان ویدیو: 00:03:28 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها