رئیسی: دولت در توجه دادن نسل جوان به آثار و برکات نماز وظیفه دارد

کد خبر: 1266750

رئیس جمهور در اجلاس سراسری نماز در مصلی خاتم الانبیا (ص) زنجان: دولت در توجه دادن به نماز و آثار و برکات و معنویات نماز به آحاد جامعه ویژه جوانان و نوجوانان مسئولیت دارد، این وظیفه همه رسانه ها، مراکز علمی فرهنگی الگو ساز وحوزه دانشگاه است.

رئیسی: دولت در توجه دادن نسل جوان به آثار و برکات نماز وظیفه دارد

رئیس جمهور در اجلاس سراسری نماز در مصلی خاتم الانبیا (ص) زنجان: دولت در توجه دادن به نماز و آثار و برکات و معنویات نماز به آحاد جامعه ویژه جوانان و نوجوانان مسئولیت دارد، این وظیفه همه رسانه ها، مراکز علمی فرهنگی  الگو ساز وحوزه دانشگاه است.

دولت در توجه دادن نسل جوان به آثار و برکات نماز موظف است.

رئیسی: این نماز است که به فلسطینیان روحیه و قدرت مقاومت می‌‌دهد

رئیس‌جمهور در سی امین اجلاس سراسری نماز: مهمترین عنصری که بچه‌های فلسطینی را در صحنه نگه داشته و به آنان مقاومت می‌آموزد، نماز و اقامه نماز است.

مادری که همه فرزندان و شوهرش به شهادت رسیده‌اند، بسیار صبورانه دست به طرف آسمان بلند می‌کند و می‌گوید: «حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ». او را نماز نگه داشته است.

نیروبخش‌ترین عنصر برای انسان سالک و مجاهد، نماز و توجه به خداست. نماز انسان را در اوج قرار می‌دهد. خودش را در مقابل عزت مطلق می‌بیند. خود را در مقابل قدرت مطلق می‌بیند. خودش را ذلیل می‌بیند در مقابل آن عزیز.

امروز بزرگترین و پشتوانه و امیدِ غزه بزرگ و فلسطین مظلوم و مقتدر، نماز و توجه به خداست. این قدرت دشمن زبون را ناامید و مستاصل کرده است.

قریب به ۱۰۰ روز است که این بچه‌ها در حال نبرد هستند و آنچه به آنها امید می‌دهد فقط قدرت ایمان است که امروز شرافت را در مقابل شرارت قرار داده است و بندگان خالص خدا را در مقابل مستکبران قرار داده است.

به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امروز پیروز میدان فلسطین است و شکست‌خورده میدان رژیم صهیونیستی و غاصب و زایل شدنی است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها