رئیسی: محور سبک زندگی سالم نماز است

کد خبر: 1266746

رئیس جمهور:عزیزان طلاب و افاضل در حوزه، عزیزان دانشگاه و امامان محترم جمعه و جماعات بسیار تلاش کردند. انشاءالله برای این تلاش‌ها مأجور باشید.

رئیسی: محور سبک زندگی سالم نماز است

رئیس جمهور:عزیزان طلاب و افاضل در حوزه، عزیزان دانشگاه و امامان محترم جمعه و جماعات بسیار تلاش کردند. انشاءالله برای این تلاش‌ها مأجور باشید.

این تلاش‌ها بسیار مؤثر بوده است؛ هم در خانه و خانواده و مدرسه نقش داشته و هم در دانشگاه و سازمان‌ها ادارات و دستگاه های دولتی کشور تأثیرگذار بوده است. در بین مردم هم این تلاش‌ها و پرداختن به نماز این فریضه الهی مؤثر بوده است اما بعد از این هم باید این تلاش‌ها در راستای برپایی نماز، ادامه یابد.

چرا که الصلاة عمود الدین و یا اینکه إن قُبلت، قُبلت ماسواها و إن رُدّت، رُدّت ماسواها؛ اساس و مؤثرترین عنصر در خودسازی و جامعه سازی، قرآن و نماز است؛ نماز در حیات طیبه و شکل گیری حیات طیبه بسیار اثرگذار است و بدون نماز امکان پذیر نیست

ساختن جامعه سال بدون نماز امکان پذیر نیست؛ محور سبک زندگی اسلامی نماز است؛ سبک زندگی برای انسان سالک باید با محور بودن نماز شکل یگیرد؛ اولین توصیه و تأکید به صاحبان مکنت و قدرت نماز است.

رئیسی: اولین توصیه به صاحبان قدرت، نماز است

رییس جمهور:اولین توصیه و تاکید به صاحبان مکنت و قدرت، نماز است. در پرتو نماز امر به خوبی ها و  نهی از زشتی ها و پلشتی ها شکل می‌گیرد زیرا که فرمود اگر نماز اقامه شود با اقامه نماز مبارزه با نفس، یا همان شیطان درون و شیاطین بیرون صورت خواهد گرفت.

مستحکم ترین پشتوانه برای یک انسان سالک که می خواهد در مبارزه با نفس و شیاطین موفق شود نماز است.

 رئیسی: یکی از شاخص های مهم برای برگزیدن افراد نماز است

رییس جمهور در سی امین اجلاس سراسری نماز:اختبار الصلاه، نماز یکی از شاخص های مهم برای گزینش افراد است.این شاخص برای برگزیدن افراد برای ازدواج و مشاور و همکار و ...دارای اهمیت است.

حجم ویدیو: 3.41M | مدت زمان ویدیو: 00:02:33 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها