توضیحات دهقان درباره پیگیری برگزاری دادگاه منافقین در دولت

کد خبر: 1275198

معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به جدیت دولت سیزدهم در پیگیری برگزاری دادگاه‌های منافقین گفت: عدم پیگیری رسیدگی به جنایات منافقین در گذشته، موجب شده بود تا منافقین با همه جنایاتی که مرتکب شده بودند طلبکار شوند.

توضیحات دهقان درباره پیگیری برگزاری دادگاه منافقین در دولت

محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به برگزاری دادگاه‌های منافقین گفت: بحث دادگاه های منافقین از ابتدای این دولت با جدیت دنبال شد و جلسات متعددی برای پیگیری شکایت از منافقین و جنایاتی که آنها انجام دادند، داشتیم.

وی اضافه کرد: وزارت اطلاعات در این دولت فعال شد و اسنادی که در خصوص جنایات منافقین وجود داشت را جمع آوری کردند و به قوه قضاییه دادند، دستگاه قضایی هم اهتمام کرد و پیگیری پرونده منافقین را شروع کرد.

دهقان یادآور شد: در گذشته یک کوتاهی درباره پیگیری جنایات منافقین در دادگاه‌های ایران صورت گرفته بود و همین موجب شده بود تا منافقین با همه جنایاتی که مرتکب شده بودند طلبکار شوند در حالی که خود این‌ها جزو جنایتکاران حرفه‌ای کشور بودند و ۱۷ هزار نفر از مردم کوچه و بازار و مسئولین کشور و رهبران کشور ترور کردند.

وی اضافه کرد: یکی از بدعتگذاران ترور در قرن اخیر منافقین هستند و بدترین جنایت‌ها را نسبت به مردم مرتکب شدند بنابراین لازم بود در گذشته پیگیری برگزاری این دادگاه ها صورت می‌گرفت که متاسفانه انجام نشد ولی خوشبختانه دولت سیزدهم آن را با جدیت دنبال کرد و الان هم پرونده دارد با خوبی در قوه قضاییه دنبال می‌شود./ فارس

حجم ویدیو: 20.04M | مدت زمان ویدیو: 00:01:32 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها