شاهین‌های شاهزادگان عرب گذرنامه دارند! +تصاویر

کد خبر: 624457

در گزارش سی ان ان به اهمیت این پرندگان در کشورهای شیخ نشین صحبت شده که چطور این پرندگان می توانند همچون انسان ها گذرنامه داشته و با هواپیما سفر کنندو بهترین امکانات هوایی در اختیارشان قرار گیرد.

شاهین‌های شاهزادگان عرب گذرنامه دارند! +تصاویر
ایران آنلاین: رزرو کردن صندلی های مخصوص هواپیما برای شاهین و پرندگان شکاری در کشورهای شیخ نشین خلیج فارس شایعه نیست بلکه به طور چشمگیر جریان دارد.اخیرا پس از آنکه خبر اختصاص 80 صندلی هواپیما به شاهین های شاهزاده سعودی مطرح شد برخی آن را شایعه خواندند اما اکنون شبکه سی ان ان در گزارشی تایید می کند که شاهزادگان ثروتمند عرب در پروازهای کشورهایی چون قطر، امارات ، اردن و عربستان همواره صندلی هایی را به شاهین ها و پرندگان شکاری اختصاص می دهند.
اکنون در گزارش سی ان ان به اهمیت این پرندگان در کشورهای شیخ نشین صحبت شده که چطور این پرندگان می توانند همچون انسان ها گذرنامه داشته و با هواپیما سفر کنندو بهترین امکانات هوایی در اختیارشان قرار گیرد.
بازهای شکاری و شاهین ها به دلیل اهمیت شکار توسط این پرندگان در کشورهای شیخ نشین و علاقه شاهزادگان ثروتمند به آنها مورد توجه بسیار قرار دارند .. قدمت شکار توسط این پرندگان در 150 کیلومتری غرب ابوظبی به هزاران سال پیش باز می گردد.هزینه نگهداری پرندگان شکاری بین 2 تا 7 هزار درهم است .
در گذشته های دور از شکار این پرندگان برای بدست آوردن غذای انسان ها استفاده می شد اما امروز دیگر بحث غذا نیست و تنها تفریح و سرگرمی جایگزین علاقه زیاد به پرندگان شکاری شده است .
صاحبان این پرندگان رابطه عمیقی با این حیوانات برقرار می کنند و برای مراقبت از آنها، این پرندگان را به کلینیک های گران قیمت می برند . در هنگام پرواز نیز چشمان پرندگان برای ممانعت از پروازشان در داخل هواپیما بسته می شود . هر شاهزاده ثروتمند می تواند برای پرندگان مورد علاقه خود هواپیمایی اختصاصی فراهم کند و در سفرهایش نیز این پرندگان را با خود ببرد. شاهین ها به شدت در کلاس های آموزشی شکار و اطاعت از صاحب خود دوره می بینند و خیال صاحبانشان از این بابت راحت است .
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها