طرح حمایت از کودکان کار با «بلیت مهربانی» +عکس

کد خبر: 493519

همزمان با سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر مجتمع خلاقیتی مهارتی آموزشی صبح رویش و اولین مدرسه کودکان کار در کشور با همكاري شهرداري تهران غرفه هایی را برای حمایت از کودکان کار در بعضی از سینماهای/مکان های اکران فیلم این جشنواره همچون برج میلاد، پردیس سینمایی ملت، پردیس سینمایی کوروش، پردیس سینمایی آزادی و سینما فرهنگ برپا کرد..

طرح حمایت از کودکان کار با «بلیت مهربانی» +عکس
سرویس فرهنگی فردا: همياران مجتمع صبح رويش ضمن اطلاع رسانی در مورد آسیب های اجتماعی مدرسه صبح رویش و نحوه آموزش این دانش آموزان، اقدام به فروش بليط مهرباني به عموم مردم و بازيگران سينما کرده و كمك هاي نقدي را به نفع این كودكان جمع آوري كردند . در راستای این اطلاع رسانی ها تعداد زیادی از هنرمندان، بازیگران و بازدید کنندگان برای کمک به فعالیت های آموزشی و مهارتی دانش آموزان کار اعلام آمادگی کردند و تمایل بسیاری برای بازدید از مدرسه و آشنایی بیشتر با این دانش آموزان نشان داده و دفتر یادبودی که به این منظور تهیه شده بود را به رسم همدلی با کودکان کار امضا کردند.
طرح حمایت از کودکان کار با بلیت مهربانی +عکس
مدرسه صبح رویش اولین مدرسه کودکان کار و آسیب کشور است که در سال 1394 با مجوز آموزش و پرورش و وزارت کشور فعالیت رسمی خود را با بیش از 240 نفر از کودکان کار و با شعار راهبردی (مدرسه جایی برای کودکی ) در مقطع ابتدایی در دو مدرسه جداگانه دخترانه و پسرانه در منطقه دروازه غار تهران آغاز کرد. این مجتمع آموزشی با همت و حمایت شهرداری تهران، همکاری آموزش و پرورش و جمعی از جوانان خلاق جهادی و عاشق کار با هدف آموزش و تامین نیازهای فرهنگی و اجتماعی محله هرندی (دروازه غار ) تاسیس شد تا ضمن رفع مشکلات این کودکان، مشکلات خانواده آنان و محله هرندی تیز به صورت غیر مستقیم برطرف شود.
طرح حمایت از کودکان کار با بلیت مهربانی +عکس
همچنین در کنار اموزش کودکان کار به شیوه ها و متد های نوین، خدمات حمایتی مددکاری و روانشناسی، درمانی از این کودکان و خانواده های توسط مجتمع صبح رویش انجام می شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها