اخبار انتخابات ریاست فدراسیون/تغییر موضع عجیب سرپرست فدراسیون فوتبال

کد خبر: 1161143

سرپرست فدراسیون فوتبال از تصمیم خود مبنی بر عدم شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون انصراف داد!

اخبار انتخابات ریاست فدراسیون/تغییر موضع عجیب سرپرست فدراسیون فوتبال

سرپرست فدراسیون فوتبال از تصمیم خود مبنی بر عدم شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون انصراف داد!

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی که پیش از این از حضور در انتخابات ریاست فدراسیون منصرف شده بود، اظهار داشت: بنده یک تصمیم شخصی گرفته بودم و می‌خواستم با توجه به اینکه آقای تاج قبلاً به بنده حکم داده بود به احترام ایشان کنار بروم، اما با توجه به درخواست بخشی از اعضای مجمع و همچنین همکارانم در هیئت رئیسه فدراسیون، با توجه به مسئولیت اجتماعی که احساس می‌کنم و احترام به دوستانی که برایم فرم پُر کرده و بنده را پیشنهاد داده‌اند، در انتخابات شرکت می‌کنم.

وی در این مورد گفت: با توجه به تماس‌هایی که برخی از اعضای محترم مجمع در ساعات گذشته با اینجانب داشتند، همچنین درخواست برخی از همکارانم در هیئت رئیسه فدراسیون تصمیم گرفتم به منظور ایجاد شور و رقابت لازم در انتخابات و با توجه به ضرورت ایجاد فضای رقابتی مناسب ثبت‌نام کنم و امیدوارم شاهد رقابت خوبی در این دوره باشیم که در نهایت به سود فوتبال ایران تمام شود.

فدراسیون فوتبال کمتر از سه ساعت پیش اعلام کرده بود که سرپرست این فدراسیون قصد نامزدی برای سمت ریاست فدراسیون فوتبال را ندارد.

 ساکت نامزد حضور در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال شد

مدیرعامل باشگاه سپاهان با حضور در فدراسیون فوتبال برای انتخابات هیئت رئیسه این فدراسیون ثبت‌نام کرد.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان امروز (دوشنبه) با حضور در فدراسیون فوتبال برای حضور در انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کرد.

ساکت تجربه دبیرکلی فدراسیون فوتبال را داشته است./ایسنا

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها