رسمی شد/ اسکوچیچ از تیم ملی ایران اخراج شد

کد خبر: 1173297

رسمی شد/ اسکوچیچ از تیم ملی ایران اخراج شد

رسمی شد/ اسکوچیچ از تیم ملی ایران اخراج شد

در جلسه نایب رییس اول فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ پایان همکاری این مربی به او ابلاغ شده است.

عد از قطعی شدن حضور کارلوس کی‌روش در راس کادرفنی تیم ملی فوتبال، مسئولان فدراسیون، شب گذشته با دراگان اسکوچیچ جلسه گذاشتند و پایان همکاری را به وی ابلاغ کردند.

شب گذشته و بعد از تعطیلی کار از سوی دراگان اسکوچیچ، این مربی کروات با تماسی از سوی مهدی محمد نبی، نایب رییس اول فدراسیون مواجه شد.

نبی از اسکوچیچ خواست به فدراسیون برود و در جلسه شرکت کند. در این جلسه نبی که در گذشته سابقه همکاری با اسکوچیچ را داشت، پایان همکاری را به وی ابلاغ کرد.

این تصمیم فدراسیون و اقدامی که صورت گرفت، سبب ناراحتی شدید این مربی شده است. او در جلسه با نبی نیز ناراحتی‌اش را کتمان نکرد و بابت این تصمیم فدراسیون اعتراض خود را اعلام داشته است.

با همه این تفاسیر، قطع همکاری با اسکوچیچ قطعی شد و حالا هواداران تیم ملی فوتبال منتظر بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران و نشستن دوباره این مربی پرتغالی روی نیمکت در سومین جام جهانی متوالی هستند./ورزش سه

مقصد احتمالی اسکوچیچ پس از برکناری از تیم ملی

شنیده‌ها حاکی از آن است که دراگان اسکوچیچ پس ار برکناری از تیم ملی، جایگزین جواد نکونام در فولاد خوزستان خواهد شد.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام‌های جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ یک بار دیگر در آستانه هدایت ملی‌پوشان قرار دارد و توافقات بین او و فدراسیون فوتبال صورت گرفته تا این مرد پرتغالی در جام جهانی ۲۰۲۲ سرمربی یوزهای ایرانی شود.

شنیده می‌شود دستیار اصلی کی‌روش در بازگشتش به تیم ملی، یک سرمربیِ لیگ برتریِ شناخته‌شده است. گویا توافقات لازم بین کی‌روش و این مربی ایرانی به صورت گرفته و آنها به واسطه گذشته‌ خوبی که با یکدیگر داشته‌اند تمایل زیادی به همکاری دارند.

بخش جالب‌تر قضیه آن است که احتمالا دراگان اسکوچیچ، سرمربی کنونی تیم ملی قرار است جانشین این مربی لیگ برتری شده و در ادامه مسابقات هدایت‌کننده‌ آن تیم باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها