بیرانوند: با این تیم اتفاقات بزرگی را رقم می‌زنیم/ شرمنده مردم شدیم

کد خبر: 1273756

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال گفت: با این تیم اتفاقات بزرگی را رقم می‌زنیم؛ تیمی بودیم که راحت می‌توانستیم قهرمان شویم.

بیرانوند: با این تیم اتفاقات بزرگی را رقم می‌زنیم/ شرمنده مردم شدیم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال گفت: با این تیم اتفاقات بزرگی را رقم می‌زنیم؛ تیمی بودیم که راحت می‌توانستیم قهرمان شویم.

تیم ملی فوتبال ایران بعد از شکست شب گذشته برابر قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا امشب (پنجشنبه) به کشور بازگشت.

علیرضا بیرانوند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید از مردم عذرخواهی کنم و شرمنده شدیم، اظهار کرد: برنامه‌ریزی کرده بودیم که جشن بزرگی بگیریم و فکر می‌کردیم این دوره می‌توانیم اتفاق خوبی رقم بزنیم اما نشد.

وی ادامه داد: با همه شرایط می‌خواستیم قهرمان شویم. در تورنمنت اردن انتقاد کردند اما اردن و قطر که در همان مسابقات بودند، فینالیست شدند. آنجا قطر سرمربی دیگری داشتند. البته به تیمی باختیم که قهرمان دوره قبل بود و میزبان بودند. با این حال از مردم عذرخواهی می‌کنم.

بیرانوند تصریح کرد: وقتی ژاپن را بردیم، همه فکر می‌کردند قهرمان می‌شویم اما می‌دانستیم که کار بزرگی انجام ندادیم و کارمان تازه شروع شده است.

وی در خصوص دیدار با قطر نیز توضیح داد: هر بازی شرایط خودش را دارد. می‌دانستیم که اگر پیروز شویم، بعد از ۴۷ سال تاریخ‌سازی می‌کنیم. با قاطعیت می‌گویم این نسل بهترین نسل تاریخ ماست. هیچ تیمی در این ۱۰ تا ۱۲ سال اینقدر یک دل نبود.

وی یادآور شد: مطمئن باشید با این تیم اتفاقات بزرگی را رقم می‌زنیم و در جام جهانی هم اتفاقات بزرگی را رقم می‌زنند. تیمی بودیم که می‌توانستیم قهرمان شویم.

بیرانوند همچنین درباره انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس گفت: نمی‌خواهم در این رابطه صحبت کنم. مدیریت باشگاه انتخابی داشت و ما هم باید به قراردادمان پایبند باشیم. خودم را در حدی نمی‌دانم که سرمربی پرسپولیس را انتخاب کنم یا بخواهم وارد یک باند شوم.

وی افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است و کسی جراتش را ندارد برایش تعیین و تکلیف کند. مدیرعامل هم یک سرمربی انتخاب کرده و مطمئن باشید هر کسی را هم می‌گذاشتند جان‌مان را برای تیم می‌گذاشتیم. اوسمار هم دو سال در پرسپولیس بوده و از تیم شناخت دارد. امیدوارم بتوانیم فصل خوبی با او داشته باشیم.

وی درباره هواداری که پس از حذف ایران جان باخت، عنوان کرد: به خانواده‌اش تسلیت می‌گویم. اتفافی افتاد که همه مردم ناراحت شدند./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها