واکنش ترابی به داربی «زشت» ۱۰۳

کد خبر: 1280414

وینگر تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اینکه داربی ۱۰۳ زشت بود، گفت: بی‌احترامی نمی‌کنم اما استقلال به یک امتیاز قانع بود.

واکنش ترابی به داربی «زشت» ۱۰۳

مهدی ترابی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: به دلیل ۳ امتیاز اختلافی که با استقلال داشتیم این تیم سعی کرد فضاها را ببندد و ما نیز از موقعیت‌های اندک خود استفاده نکردیم اما تیمی که بیشتر تلاش کرد ما بودیم.

وی در مورد صحنه‌ای که گفته می‌شود پنالتی است، عنوان کرد: نمی‌توانم در مورد صحنه‌ای که گفته می‌شود پنالتی است صحبت کنم چون به صحنه نزدیک نبودم.

وینگر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه بازی زشتی را شاهد بودیم، گفت: بی احترامی نمی‌کنم اما استقلال به یک امتیاز قانع بود و فضاها را بسته بودند.

ترابی در مورد پرتاب اشیاء و سنگ از سوی هواداران، خاطرنشان کرد: در داربی طبیعی است و متاسفانه هواداران رعایت نمی‌کنند.

وی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس نیز، گفت: هر تیمی تمرکز بیشتری داشته باشد و بتواند سه امتیازهای مسابقات را جمع کند قطعا قهرمان می‌شود.

عالیشاه: آن صحنه را برای استقلال پنالتی می‌گرفتند

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از تصمیم داور درباره اعلام‌نکردن پنالتی برای سرخپوشان انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، امید عالیشاه پس از تساوی بدون گل داربی ۱۰۳ اظهار کرد: امروز تیم ما شرایط خوبی داشت و موقعیت‌های زیادی هم روی دروازه حریف ایجاد کردیم که متاسفانه گل نشد. مستحق برد بودیم.

او درباره کم‌موقعیت‌بودن بازی نیز گفت: به هر حال شرایط تیم حریف هم در روند بازی تاثیرگذار بود. وقتی حریف با پنج مدافع بازی می‌کند ایجاد موقعیت سخت می‌شود. ما مجبور بودیم توپ را بچرخانیم تا موقعیت ایجاد کنیم اما متاسفانه نتوانستیم موقعیت‌ها را هم به گل تبدیل کنیم.

کاپیتان پرسپولیس درباره صحنه مشکوک به پنالتی روی عیسی‌ آل‌ کثیر نیز گفت: فکر می‌کنم پنالتی بود و اگر آن صحنه برعکس رخ می‌داد، داور برای حریف پنالتی می‌گرفت.

اسماعیلی‌فر: تساوی داربی عادلانه بود

مدافع تیم پرسپولیس معتقد است که تساوی در داربی ۱۰۳، نتیجه عادلانه‌ای بود.

به گزارش ایسنا، دانیال اسماعیلی‌فر دفاع راست پرسپولیس، پس از تساوی تیمش با استقلال در داربی ۱۰۳ اظهار کرد: به نظرم بازی کم موقعیتی بود اما رفته رفته بهتر شدیم و به نظرم می‌شد که برنده باشیم.

او با اشاره به کم‌موقعیت بودن بازی تاکید کرد: به نظر من در بدترین حالت، تساوی، عادلانه‌ترین نتیجه بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها