مشتاقی: انتظارات ما از تیم ملی منطقی و بر مبنای واقعیت‌هاست

کد خبر: 644275

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: انتظارمان از کادر فنی این است که کشتی‌گیران را به بهترین نحوه هدایت کرده و فارغ از هر نتیجه‌ای شاهد مبارزات خوب و قابل قبول باشیم.

خبرگزاری تسنیم: بهرام مشتاقی اظهار داشت، طبق مصوبه شورای فنی تیم‌های ملی، کادر فنی تا بازی‌های آسیایی 2018 فرصت دارد اما ما تا آن زمان هم عملکرد آنها را بررسی کرده و به مسئولان فدراسیون گزارش می‌دهیم.
وی ادامه داد: ما نفرات تیم‌های حاضر در جام جهانی را بررسی کرده‌ایم و تیم‌هایی نظیر روسیه، ترکیه و آذربایجان با قدرت در آبادان حاضر می‌شوند اما جوانان ما باید در جام جهانی خود را نشان دهند.
مشتاقی تصریح کرد: برخی از جوانان و نفرات با تجربه‌ای که در آبادان به میدان می‌روند مدعی پوشیدن دوبنده تیم ملی در حضور قهرمانان المپیک بوده‌اند و باید در جام جهانی نشان دهند این چنین بوده است.
قهرمان اسبق بازی‌های آسیایی افزود: انتظارات ما از تیم ملی منطقی، معقول و بر مبنای واقعیت‌هاست و انتظارمان از کادر فنی این است که کشتی‌گیران را به بهترین نحوه هدایت کرده و فارغ از هر نتیجه‌ای شاهد مبارزات خوب و قابل قبول باشیم.
وی در پایان گفت: مردم علاقمند به کشتی هم قطعا شرایط را می‌دانند و بر همین مبنا از کشتی‌گیران خود در جام جهانی مقابل کشتی‌گیران مطرح دنیا انتظارات منطقی خواهند داشت و مردم بدانند این تیم المپیک 2020 است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها