احمدوند: فقط به برد مقابل ویتنام فکر می‌کنیم

کد خبر: 649432

سرمربی تیم ملی تنیس گفت: در دیدار با ویتنام فقط به برد فکر می‌کنیم و امیدوارم این دیدار برای ما به خیر بگذرد.

خبرگزاری تسنیم: سعید احمدوند در خصوص شرایط تیم ملی تنیس ایران پیش از بازی با ویتنام، اظهار داشت: رقابت‌های تیم ملی تنیس کشورمان با ویتنام در چارچوب تنیس دیویس کاپ گروه دو آسیا و اقیانوسیه از 18 فروردین ماه سال جاری به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود. تیم ملی تنیس کشورمان در حالی پای به این دیدار می‌گذارد که این رقابت حکم بقا در گروه دو آسیا و اقیانوسیه را برای هر دو تیم دارد.
وی با اشاره به میزبانی اصفهان برای این بازی گفت: بازی در این شهر به سبب ارتفاعی که از سطح دریا دارد،‌ با تمام دنیا متفاوت است. به همین دلیل آخرین اردوی آماده‌سازی خود را برای بازی با ویتنام در این شهر برگزار کردیم تا با این شرایط خاص زمین این رقابت، تطبیق بیشتری پیدا کنیم.
سرمربی تیم ملی تنیس ایران افزود: در ترکیب کنونی تیم ملی دو بازیکن اصفهانی حضور دارند که بازی برای آنها در این ارتفاع راحت‌تر از سایرین است. یکی دیگر از مزایایی که ما برای این بازی داریم، تماشاگران پر شور اصفهانی است. تیم ویتنام هنوز به ایران نیامده و قرار است بازیکنان این تیم فردا وارد کشورمان شوند. از تیم تنیس ویتنام شناختی نسبی داریم و امیدوارم شرایط به نوعی رقم بخورد که ایران برنده این بازی باشد.
احمدوند خاطرنشان کرد: ویتنام تیم خوبی است. آنها دو هفته پیش در ژاپن بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشتند. نفر اول و دوم ترکیب ویتنام بسیار خوب هستند و تیم دو نفره خوبی دارد. امیدوارم این دیدار به خیر بگذرد و با برتری برابر این تیم در گروه دوم باقی بمانیم.
وی تصریح کرد: بچه‌های ما آمادگی خوبی دارند و به نظر تیم کنونی شرایط بهتری نسبت به بازی با پاکستان دارد. ما به اصفهان آمده‌ایم که برنده باشیم و اصلا به نتیجه‌ای جز برد فکر هم نمی‌کنیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها