مسابقات تیر و کمان ساحلی برای اولین‌بار در ایران؟

کد خبر: 653696

دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان از احتمال ثبت‌نام مجدد برای انتخابات ریاست فدراسیون مطبوعش خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: رضا کیارستمی در خصوص مهمترین برنامه‌های فدراسیون تیراندازی با کمان در سال جاری، اظهار داشت: مسابقات رنکینگ کشوری 6 اردیبهشت در ساری برگزار می‌شود. این پیکارها برای فدراسیون اهمیت زیادی دارد.
وی ادامه داد: طی مکاتباتی که فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان داشتیم، از آنها درخواست کردیم که مسابقات ساحلی تیراندازی با کمان در کشورهای مختلف برگزار شود. فدراسیون‌ جهانی هم با این موضوع موافقت و اعلام کرد که ایران به صورت آزمایشی ضمن نوشتن قوانین مسابقات این رقابت را برگزار کرده و گزارش‌های آن را ارائه بدهیم. در همین راستا بنا داریم 5 اردیبهشت یک روز پیش از آغاز مسابقات رنکینگ کشوری، در سواحل شهر ساری این پیکار را برای اولین بار در جهان برگزار کنیم.
سرپرست امور دبیری فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: 26 فروردین قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر آقایان و بانوان با حضور 16 تیم برگزار می‌شود. احتمال اضافه شدن 2 تیم دیگر هم وجود دارد. در واقع لیگ سال جاری، با حضور تمام سرمایه‌های تیراندازی با کمان کشور برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: امسال اواسط آبان ماه در اصفهان میزبان مسابقات کاپ آسیا هستیم. همچنین فدراسیون جهانی همزمان با کاپ آسیا، میزبانی رقابت‌های قهرمانی آسیا معلولان را به ایران سپرده است که با همکاری فدراسیون جانبازان و معلولین این رقابت‌ها در اصفهان برگزار خواهد شد.
کیارستمی در خصوص انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: دوره 4 ساله محمدعلی‌شجاعی رئیس کنونی فدراسیون خردادماه سال جاری به اتمام خواهد رسید. هنوز زمان برگزاری انتخابات به ما اعلام نشده است. البته مهرماه سال گذشته از نامزدهای ریاست فدراسیون، ثبت‌نام به عمل آمد اما فکر می‌کنم با توجه به آیین‌نامه جدید انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی، مجددا ثبت‌نام جدید صورت بگیرد. در این خصوص نظر نهایی را وزارت ورزش و جوانان خواهد داد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها