شایسته نتیجه‌گرایی یعنی ظلم به تنیس

کد خبر: 694273

شایسته رئیس فدراسیون تنیس گفت: مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک قول اعزام تنیس به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ را داده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: مجید شایسته با اشاره به احتمال حضور تنیس در بازی‌های آسیایی 2018 اظهار داشت: تقاضای ما از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک این بود که با توجه به اینکه برنامه‌های ما در سنین پایه روبه رشد است و ورزشکاران ما انگیزه فراوانی برای حضور در مسابقات مختلف دارند، در رقابت‌هایی چند رشته‌ای نیز حضور داشته باشند.
وی ادامه داد: البته این موضوع فقط به دوره کنونی مربوط نمی‌شود. پیش از این هم خواستار حضور در بازی‌ها بودیم که به دلیل بحث اعزام کاروان کیفی و مشکلات مالی این امر محقق نشد. با عنایت دوستان در کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان؛ برای اولین بار در بازی‌های کشورهای اسلامی به صورت رسمی شرکت کردیم.
شایسته عنوان کرد: پیش از آغاز رقابت‌ها هم تعهد داده بودیم که یکی از بازیکنان ما جز 8 نفر می‌شود که همین اتفاق رخ داد. این مقدمه‌ای برای شروع است. همچنین طی توافقات صورت گرفته؛ قرار است تیم ملی تنیس ایران در بازی‌های داخل سالن ترکمنستان حضور داشته باشد. بر همین اساس برنامه‌های تیم ملی در حال پیشروی است.
رئیس فدراسیون تنیس گفت: برای بازی‌های آسیایی 2018 هم همین موضوع وجود دارد و قول‌هایی مساعدی در خصوص اعزام داده شده است. اردوهای تیم ملی هم با همین موضوع پیش بینی شده است.
شایسته گفت: اگر رشته‌هایی مانند تنیس، بدمینتون و اسکواش را بخواهیم صرف نتیجه مورد ارزیابی قرار بگیریم، یا ملاک را برای اعزام و سایر موارد نتیجه آنها در مسابقات در نظر بدهیم، ظلم در حق آنها است. این رشته‌ها در ایران با جهان فاصله زیادی دارند. به طور مثال در تنیس طی یک سال، فقط یک رقابت ملی داریم که در مقایسه با رشته‌های دیگر اتفاق خوبی نیست و حضور در این بازی‌ها می‌تواند باعث ارتقا این رشته‌ها و همچنین افزایش کسب تجربه شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها