ملی پوش زنجانی برای مناظره اعلام آمادگی کرد

کد خبر: 827765

میثم نصیری ملی پوش زنجانی تیم ملی کشتی در واکنش به اظهارات دبیر هیئت کشتی مبنی بر برگزاری مناظره گفت: من هم آماده مناظره با اعضای هیئت هستم.

ملی پوش زنجانی برای مناظره اعلام آمادگی کرد

خبرگزاری تسنیم: میثم نصیری اظهار داشت: دریافت ۳۲ سکه از طریق وزارت کشور بوده است و هیئت کشتی استان نباید در این موضوع دخالت داشته باشد و حق اظهار نظر در این مورد را ندارد.

وی با تاسف از اینکه در استان زنجان چند سالی است که تجلیل از قهرمانان برگزار نمی‌شود، خاطرنشان کرد: اعتراض‌هایی به هیئت کشتی و اداره ورزش دارم که این موضوعات را در مناظره مطرح خواهم کرد.

ملی پوش زنجانی تیم ملی کشتی با تاکید بر اینکه در مناظره در محل خبرگزاری تسنیم باید شخص رییس هیئت آقای حافظی حضور داشته باشند، گفت: انتقاد‌هایی دارم که باید اعضای هیئت کشتی در این مناظره حضور داشته باشند

ملی پوش زنجانی تیم ملی کشتی پیش از این از وضعیت حاکم در استان انتقاد کرده بود و معتقد بود هیئت کشتی و اداره‌کل ورزش قدمی در حل مشکلات ورزشکاران استان برنمی‌دارند.

پس از این اظهارات دبیر هیئت کشتی استان زنجان میثم نصیری و محمد نادری ملی پوشان کشتی را به میزگرد دعوت کرد و گفت: برای تمام ادعا‌های این ورزشکاران پاسخ دارم.

به گزارش تسنیم روز پنجشنبه ۲۴ خرداد مناظره‌ای در محل خبرگزاری تسنیم برگزار خواهد شد که آیا باید منتظر بود از سوی هیُت کشتی در این جلسه حضور خواهند داشت یا خیر.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها