جلالی:‌ مس خط حمله زهرداری دارد

کد خبر: 280517

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تأیید توپ‌های لیگ برتر، در مورد تیم مس کرمان تأکید کرد: تیم یاوری خط حمله خطرناکی دارد و شجاعی و ادینهو می‌توانند برای هر خط دفاعی خطرآفرین باشند و در مقابل بازی با پرسپولیس نیز توانایی‌های خود را نشان دادند.

جلالی:‌ مس خط حمله زهرداری دارد
فارس: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه مس خط حمله زهرداری دارد، گفت: حرف‌های زینی‌زاده وارونه شده بود. مجید جلالی امشب در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل مس کرمان اظهار کرد: دو بازی اول در لیگ برتر خوب نبودیم، اما در رفته رفته بهتر شدیم و بازی با سپاهان گذر از مرحله سخت در لیگ برتر بود. وی ادامه داد: شاخص‌های آمار تیم تراکتورسازی رو به رشد و در بازی مقابل پرسپولیس این شاخص 32 بود که در بازی مقابل سپاهان تا 59 افزایش یافته است، اما تیم ما هنوز به مرز آمادگی 100 درصد نرسیده و جا برای بهتر شدن داریم. سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازی با مس می‌تواند ما را در مسیر اهدافمان قرار دهد و هنوز در مسیر پیشرفت قرار داریم و از هواداران تیم تشکر می‌کنم که با وجود اینکه از نتایج ابتدایی فصل ناراضی بودند، صبور بوده و از تیم حمایت کردند.
جلالی به 9 بازیکن مصدوم تیمش اشاره کرد و ابراز داشت: در 4 بازی که هفت امتیاز کسب کردیم از بازیکنان جوان نیز استفاده کرده و نتیجه لازم را گرفتیم؛ باید اعتراف کنم که تیم تراکتورسازی مجموعه باطراوتی دارد و پزشکان تیم نیز نهایت تلاش خود را می‌کنند تا مصدومان را به بازی‌های آینده برسانند. حرف‌های زینی‌زاده عوض شده بود وی در مورد اولتیماتوم زینی‌زاده گفت: آنچه قبل از بازی با تیم‌های اصفهانی از قول زینی‌زاده عنوان شده بود منتسب به وی نبود و حرف‌های وی عوض شده بود. سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز متذکر شد: من زینی‌زاده را درک می‌کنم و می‌دانم او هم مثل همه ما تحت فشار است و باید قبول کنیم که فوتبال روزهای شیرین و تلخ زیادی را به همراه دارد. جلالی بیان کرد: زینی‌زاده اهداف بزرگی در تیم تراکتورسازی دارد و من هم متعهد شدم که تمام تلاشم را برای موفقیت تیم تراکتورسازی کرده و هیچ‌گاه کوتاهی نکنم. مسائل تیم نباید به بیرون درز کند وی به حاشیه‌های فوتبال اشاره کرد و یادآور شد: تیم تراکتورسازی امسال نسبت به سال‌های گذشته کم‌حاشیه‌تر بوده و من معتقد هستم در هر تیمی حاشیه وجود دارد و باید حاشیه‌ها را کنترل و مسائل را در درون تیم حل کرد و نباید مسائل داخلی تیم به بیرون درز پیدا کند که در این صورت تیم ضربه خواهد خورد. سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد میثم بائو و حسینی نیز اظهار داشت: روز شنبه در مورد این دو بازیکن جلسه‌ای برگزار و تصمیم‌گیری خواهد شد. جلالی در مورد تصمیم خود در مورد این دو بازیکن عنوان کرد: هدف من دفع کردن این دو بازیکن نیست؛ بلکه می‌خواهم آنها را با اصول و قواعد فوتبال حرفه‌ای آشنا کنم؛ بازیکنان تیم چه 90 دقیقه در ترکیب تیم قرار گیرند و چه یک دقیقه باید نهایت تلاششان را برای موفقیت تیم به کار بگیرند.
مس خط حمله زهرداری دارد وی با تأیید توپ‌های لیگ برتر، در مورد تیم مس کرمان تأکید کرد: تیم یاوری خط حمله خطرناکی دارد و شجاعی و ادینهو می‌توانند برای هر خط دفاعی خطرآفرین باشند و در مقابل بازی با پرسپولیس نیز توانایی‌های خود را نشان دادند. سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ابراز امیدواری کرد که تیمش با پیروزی مقابل مس کرمان روند رو به رشد خود را ادامه دهد. تیم تراکتورسازی تبریز در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور فردا میزبان مس کرمان است. این تیم با هفت امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان اصفهان در رده سوم جدول قرار گرفته است. هر دو بازی فصل گذشته دو تیم با نتایج دو بر یک و سه بر یک به سود تیم تراکتورسازی خاتمه یافته بود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها