نکونام:خوشحالم که به الکویت پیوستم/عکس

کد خبر: 316616

جواد نکونام از پیوستن به باشگاه الکویت ابراز خوشحالی کرد. رییس باشگاه الکویت هم به ستایش از نکونام پرداخت و او را بازیکن بزرگی دانست.

نکونام:خوشحالم که به الکویت پیوستم/عکس
ایسنا: جواد نکونام که چند روز پیش از استقلال جدا شد با تیم الکویت کویت به توافق رسید و با این تیم تا پایان فصل قرارداد بست. نکونام با حضور در باشگاه الکویت قرارداد خود را به ثبت رساند. در باشگاه الکویت ، عبدالعزیز المرزوق - رییس باشگاه ، ولید راشد- نایب رییس و مدیر برنامه‌های نکونام حضور داشتند.
المرزوق ، نایب رییس باشگاه الکویت در گفت و گویی که با سایت رسمی این باشگاه داشت، حضور نکونام در این تیم را تبریک گفت و برای او آرزوی موفقیت کرد. او گفت: باشگاه الکویت همواره به دنبال آن است تا بهترین بازیکنان را جذب کند. جواد نکونام بازیکنی است که موفقیت‌های زیادی را به دست آورده است و یک بازیکن سرشناس به شمار می‌آید. او در تیم ملی فوتبال ایران، باشگاه اوساسونا و چند باشگاه دیگر ایرانی و حوزه خلیج فارس بازی کرده است. امیدوارم که او بتواند به تیم ما کمک کند. جواد نکونام هم از پیوستن به باشگاه الکویت ابراز خوشحالی کرد. او گفت: باشگاه الکویت یکی از قوی‌ترین تیم‌های خلیج فارس و آسیا است. تمام تلاش خود را به کار می برم تا بتوانم برای این تیم موفق ظاهر شوم. می‌خواهم از رییس هیات مدیره و رییس افتخاری الکویت تشکر کنم که به خوبی از من استقبال و پذیرایی کردند. ما مذاکرات حرفه‌ای داشتیم و در نهایت دو طرف تصمیم گرفتند که با هم به توافق برسند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها