نیکبخت واحدی:امسال قهرمانی حق استقلال است

کد خبر: 495541

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس گفت: «AFC گیر ندهد چون بهتر از کشورهای عربی است که بازی‌ها رایگان است اما کسی به استادیوم نمی‌رود.»

روزنامه گل: علیرضا نیکبخت‌واحدی معتقد است صدرنشینی استقلال در حال حاضر فایده‌ای ندارد و آبی‌پوشان تهرانی باید شرایط‌شان را استحکام ببخشند و بتوانند در پایان فصل قهرمان لیگ شوند چرا که امسال قهرمانی حق استقلال است و باید به این عنوان دست پیدا کنند.

اظهارات نیکبخت را در ادامه می خوانید:

* بازی استقلال و گسترش چطور بود؟

- به نظرم بازی خیلی خوبی بود و جا دارد از تماشاگرانی که برای این بازی و حمایت از استقلال به استادیوم رفته بودند، تشکر کنم. چون بعد از مدت‌ها استادیوم پر شده بود و آزادی حال و هوای بازی‌های ملی را داشت. استادیوم‌ها باید همیشه پر باشد تا بازیکن انگیزه بگیرد. در نهایت بازی خوبی انجام شد و استقلال لیاقت این برد را داشت و می‌توانست گل‌های بیشتری بزند اما برای برد همان دو گل هم کافی بود.

* عملکرد گسترش را در این بازی چطور دیدید؟

- آنها بازی را خوب شروع کردند اما بعد از آن پنالتی انگیزه‌شان پایین آمد و افت کردند و استقلال توانست از این شرایط استفاده کرده و نبض بازی را در دست بگیرد. گسترش تا قبل از اینکه گل بخورد خوب بود.

* در مورد دعوای نصرتی و رحمتی چه نظری دارید؟

- همه دیدند که خطای اول را صد در صد نصرتی انجام داد و حرکتی که نصرتی انجام داد کار قشنگی نبود چون به کتف رحمتی که مصدوم بود فشار آورد و بعد هم آن ضربه را به صورت رحمتی زد. این صحنه‌ها دیگر در فوتبال منسوخ شده اما متاسفانه شاهد این اتفاقات در بازی بودیم.

* این اتفاقات چه تاثیری روی بازیکنان جوان‌تر دارد؟

- مهدی رحمتی خیلی آرام است و ببینید چقدر فشار به او آمده که این کار را انجام داده است. ببینید مهدی چقدر اذیت شده که این عکس‌العمل را نشان داده و این صحنه‌ها برای فوتبال ما و بازیکنان جوان آن خوب نیست.

* استقبال تماشاگران به خاطر حضور مجیدی در استادیوم بود یا رایگان اعلام شدن بازی؟

- قشری که در مملکت ما فوتبال نگاه می‌کند، قشر متوسط جامعه است و تهیه کردن پول بلیت بازی برای بعضی‌ها واقعا سخت است و قیمت بلیت را تاثیرگذار می‌دانم. حضور فرهاد در استادیوم هم تاثیر داشت اما هر هفته این کار را بکنند و رایگان کنند تا تماشاچی بیشتر بیاید.

* البته AFC به مسئولان فوتبال ما اعتراض کرده که رایگان کردن بازی‌ها خلاف مقررات است. به نظر شما رایگان اعلام شدن بازی‌ها راه‌حل درستی برای حضور مردم در استادیوم‌هاست؟

- بهتر از کشورهای عربی است که بازی‌ها رایگان است اما کسی به استادیوم نمی‌رود. ما مردم فوتبالدوست زیاد داریم و دلیل ندارد گیر بدهند. حالا یک نفر خیر پیدا شده و پول بلیت‌ها را داده و مردم استفاده می‌کنند، کار بدی برای جذب تماشاچی نیست.

* پرسپولیس هم خیلی خوب شده است، آنها برای قهرمانی شانس دارند.

- تنها سالی است که بعد از مدت‌ها هر دو تیم پایتخت طوری بازی می‌کنند که مدعیان اصلی قهرمانی هستند و سالی است که فکر می‌کنم بعد از مدت‌ها این دو تیم تکلیف قهرمان را روشن می‌کنند. مدعی بودن این دو تیم صددرصد کمک می‌کند انگیزه‌های همه تیم‌ها بالا برود و بازیکنان استقلال و پرسپولیس هم بهتر کار کنند. تیم‌های سنتی پایتخت در کورس قهرمانی باشند هم لیگ قوی‌تر می‌شود و هم تیم‌ملی ما بهتر و قوی‌تر می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها