واکنش عقیلی به‌ حکم سنگینی که سپاهان برید

کد خبر: 510774

مدافع سپاهان گفت: در خانه نشسته‌ام و منتظرم رای کمیته انضباطی صادر شده و برایم ابلاغ شود.

خبرگزاری فارس: هادی عقیلی در مورد جریمه باشگاه سپاهان علیه وی گفت: پس از اینکه جریمه 175 میلیونی را در رسانه‌ها خواندم با خوروش تماس گرفته و از او خواستم تا حکم را به من ابلاغ کنند تا این طور نباشد که فقط در رسانه‌ها از آن آگاهی یافته باشم اما پس از دقایقی خوروش با من تماس گرفته و اعلام کرد که با باقریان صحبت کرده و او اعلام کرده که وی این حکم را رسانه‌ای نکرده است.
وی ادامه داد: پس از آن در تماس با وکیل حقوقی باشگاه وی به من تاکید کرد که اگر دوست داشتی شنبه به باشگاه بیایید و حکم را بگیرید در غیر این صورت با پیک موتوری حکم را برایتان ارسال می‌کنیم.
عقیلی گفت: از این وضعیت و بلاتکلیفی خسته شده‌ام. از یک سو حکم رسانه‌ای می‌شود و از سوی دیگر آقایان از آن اطلاعی ندارند. بلاتکلیفم و امیدوارم خودشان پاسخگوی مردم باشند. نمی‌دانم چرا این کارها را انجام می‌دهند و نمی‌خواهند یک برگه ساده حکم را به من ابلاغ کرده و چرا می‌خواهند من را روبرو مردم بگذارند. مدافع سپاهان یادآور شد: به مسئول حقوقی باشگاه گفتم که چرا امروز حکم را نمی‌دهید که او اعلام کرد شنبه این کار را انجام خواهیم داد و عجیب اینکه قرار بود چهارم فروردین این حکم را بدهند که تا امروز طول کشید و مدام من را بین خودشان پاسکاری می‌کنند. عقیلی تاکید کرد: از چهارم فروردین تا امروز در خانه نشسته و منتظر حکم هستم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها