شاهین‌طبع: بازیکنانم خیلی خوب بودند

کد خبر: 511548

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی گفت: این تیم برای باشگاه‌های آسیا از ظرفیت کل بسکتبال ایران استفاده می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: مهران شاهین‌طبع بعد از قهرمانی تیم بسکتبال پتروشیمی اظهار کرد: لیگ امسال فشرده بود و تیم‌ها به هم نزدیک بودند و رقابت کردند. به نظر من نزدیک بودن دو تیم در سه بازی قبل باعث شد که نفتی‌ها تشخیص دهدند از نیمکت خود در بازی چهارم استفاده کنند. بازی‌هایی که پیاپی است شرایطش فرق دارد اما در کل بازیکنان من خیلی خوب کار کردند.

سرمربی پتروشیمی ادامه داد: حساس‌ترین بازی ما در دیدار سوم بود که خدا کمک کرد و برنده شدیم. اگر در آن بازی مغلوب می‌شدیم شرایط فرق می‌کرد و کارمان دشوار می‌شد. در بازی‌های پلی‌آف وضع به گونه‌ای است که بازیکنان تحت تاثیر خستگی قرار می‌گیرند که تاثیرش در بازی چهارم مشهود بود.

او درباره باشگاه‌های آسیا که مهرماه برگزار می‌شود نیز گفت: تیم فصل آینده پتروشیمی است و از نظر من این رقابت‌ها وجه ملی دارد و سعی می‌کنیم از ظرفیت کل کشور استفاده کنیم.

شاهین‌طبع در پاسخ به این سوال که آیا با پتروشیمی به همکاری‌اش ادامه می‌دهد؟ گفت: صحبتی با من برای فصل آینده نشده اما اگر قرار باشد ادامه همکاری داشته باشیم به این شکل خواهد بود که از تمام ظرفیت‌ها برای باشگاه‌های آسیا استفاده خواهیم کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها