مهدوی: نباید هیچ تیمی را در انتخابی المپیک دست کم بگیریم

کد خبر: 512796

پاسور تیم ‌ملی والیبال گفت: تمام تیم‌های حاضر در انتخابی المپیک جزو حریفان سرسخت ما هستند و ما با توجه به تجربه تلخ چهار سال پیش نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم.

خبرگزاری ایسنا: مهدی مهدوی، درباره شرایط تیم ‌ملی والیبال قبل از اعزام به ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک در ژاپن، اظها‌ر کرد: تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم و انگیزه تمامی بازیکنان بالاست. 20 روز به اولین بازی تدارکاتی ما با فرانسه باقی‌ مانده و همه تلاش می‌کنند با آمادگی کامل به این ر‌قا‌بت‌ها بروند.

او در ادامه افزود: خو‌شبختا‌نه مشکل خاصی وجود ندارد و کادر فنی و فدراسیون تمامی امکانات را در اختیار بچه‌ها قرار دادند تا بتوانند به مرز آمادگی لازم برسند. همه بازیکنان تلاش زیادی انجام می‌دهند و امیدوارم که تا آغاز این ر‌قا‌بت‌ها هیچ مصدومیتی برای هیچ کدام از آنها پیش نیاید تا ما با ترکیب کامل در ژاپن حاضر باشیم.

پاسور تیم ‌ملی والیبال با تاکید بر تاثیر وجود تیم ‌ملی "ب" در کنار تیم ‌ملی "الف" گفت: تا ر‌قا‌بت نباشد پیشرفتی حاصل نمی‌شود. دو گروه کردن تیم باعث شده که هیچ یک از بازیکنان در حاشیه امنیت نباشند و بدانند که بازیکن جایگزینی برای آنها وجود دارد. این موضوع باعث شده که تیم ‌ملی والیبال قوی‌تر باشد و برای همه بازیکنان، عضویت در تیم ‌ملی اهمیت دارد، اما آنچه که در کل مهم است پیشرفت این تیم است.

مهدوی در ادامه خاطر‌ نشان کرد: با توجه به تمرینات پر فشاری که در این چند هفته‌ پشت سر گذاشتیم پیشرفت خیلی خوبی داشتم و آماده‌تر از گذشته شده‌ام. تلاش می‌کنم جزو نفرات اعزامی به ژاپن باشم، ولی هر چه کادرفنی صلاح بداند من هم از آن پیروی می‌کنم و اگر جزو نفرات اعزامی بودم با تمام وجود برای موفقیت تیم ‌ملی تلاش می‌کنم و اگر این گونه نبود دعا می‌کنم تا تیم ‌ موفق باشد.

او در مورد تمرینات سخت لوزانو، اظها‌ر کرد: این تمرینات 100 درصد برای آمادگی تیم ‌ملی لازم است. ما در ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک در عرض 10 روز هفت بازی مهم و سخت داریم و این نیازمند تمرینات سخت است تا در طول برگزاری ر‌قا‌بت‌ها دچار مشکل نشویم. کادرفنی بر‌نامه‌ریزی خوبی کرده است و من فکر می‌کنم اگر بر اساس همین بر‌نامه‌ریزی جلو برویم می‌توانیم به المپیک برسیم.

پاسور تیم ‌ملی والیبال در مورد بازی‌های تدارکاتی تیم قبل از آغاز ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم به غیر از لهستان و فرانسه تیم دیگری با ما بازی تدارکاتی برگزار کند چرا که اکثر تیم‌ها درگیر لیگ‌های خودشان هستند. بازی با فرانسه و لهستان در فاصله آغاز ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک می‌تواند نقاط ضعف و قوت تیم را به خوبی مشخص کند.

او در پایان گفت: تمام تیم‌های حاضر در ژاپن جزو حریفان سر سخت ما هستند. ما یک بار چهار سال‌ پیش تجربه تلخی داشتیم و الان نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم. ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک با دیگر مسابقات شرایط متفاوتی دارد و تمام تیم‌ها با قدرت راهی ر‌قا‌بت‌ها می‌شوند تا به سهمیه المپیک برسند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها