فابرگاس: اعتماد و احترام بیش از حد مورینیو به بازیکنان دلیل افت چلسی بود

کد خبر: 512800

هافبک اسپانیایی چلسی معتقد است که اعتماد بیش از حد مورینیو به بازیکنان باعث شد تا این مربی در این فصل نتیجه نگیرد و بازیکنان چلسی با افت فاحش روبه‌رو شوند.

خبرگزاری ایسنا: عملکرد فوق‌العاده ضعیف چلسی در این فصل باعث شد تا مورینیو در دسامبر 2014 از سمت خود کنار برود. این در حالی بود که او 6 ماه قبل تیمش را به قهرمانی در لیگ برتر رسانده بود.

یکی از بازیکنانی که متهم به کم‌کاری در تیم مورینیو شد، فابرگاس بود. او با حضور در یک برنامه تلویزیونی حرف‌های جالبی بر زبان آورد. او مهم‌ترین دلیل اخراج مورینیو از چلسی را اعتماد بیش از حد این مربی به بازیکنان چلسی دانست که باعث شد خیلی از بازیکنان در این فصل افت کنند.

مورینیو تنها در روز پایانی بعد از شکست برابر لستر که آخرین حضورش روی نیمکت چلسی بود عنوان کرد که به او از طرف بازیکنان خیانت شده است و دیگر درباره این تیم صحبتی نکرد.

فابرگاس درباره رفتن مورینیو از این تیم گفت: خیلی صحبت‌ها درباره این موضوع شده است. من خیلی ژوزه را دوست دارم و هنوز هم با او در ارتباطم و او را دوست خودم می‌دانم. خیلی از چیزهایی که گفته شد، درست نبوده است و من احترام خیلی زیادی برای او قائل هستم. فکر می‌کنم بزرگ‌ترین مشکل او این بود که خیلی به ما بازیکنان اعتماد داشت. او فکر کرد که ما قهرمان لیگ برتر شده‌ایم و به همین دلیل می‌تواند خیلی به ما مرخصی بدهد. در کل خیلی به ما اعتماد داشت ولی ما جواب اعتماد او را ندادیم. کل تیم بد بود و کل تیم به بدترین شکل به اعتماد زیاد مربی واکنش نشان داد و این امر باعث شد او از تیم کنار برود.

این هافبک اسپانیایی ادامه داد: به همین خاطر من و کل تیم احساس بدی درباره این موضوع داریم.

چلسی این فصل به نظر می‌رسد شانسی برای کسب سهمیه لیگ اروپا هم نداشته باشد و در واقع یکی از دو تیم لسترسیتی و تاتنهام به قهرمانی در لیگ برتر خواهند رسید. از این دو تیم، لستر تیمی است که فابرگاس معتقد است با وجود توقف برابر وستهام قهرمان خواهد شد.

او درباره این موضوع گفت: فکر کنم تاتنهام تا جایی که ممکن است به صدر جدول فشار بیاورد و برای رسیدن به آن تلاش کند ولی معتقدم لسترسیتی با شایستگی قهرمان خواهد شد. فکر نمی‌کنم تاتنهام قهرمان شود و به نظرم جدول به همین شکل تا هفته پایانی خواهد بود. من دوست دارم این فصل لستر قهرمان شود و اصلا دوست ندارم تیم دیگری به این عنوان برسد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها