استقلالی‌ها طرفدار کدام تیم هستند؟

کد خبر: 541323

بازی امشب فینال یورو ۲۰۱۶ بین تیم های پرتغال و فرانسه حتی تمرین استقلال را هم تحت تاثیر قرار داده است.

ورزش سه: در تمرین امروز استقلالی ها کری در مورد بازی فینال جام ملت های اروپا حسابی داغ بود و بازیکنان هم هرکدام از یکی از این تیم ها طرفداری می کردند. اما در این بین تعداد بازیکنان استقلال که طرفدار فرانسه هستند کمی بیشتر از پرتغالی هستند و به همین دلیل کری بین آنها در تمرین امروز حسابی جالب بود.

فولادی های پرتغالی
در بین بازیکنانی که از پرتغال طرفداری می کردند، نقش بازیکنان سابق فولاد پررنگ از سایر بازیکنان بود. بختیار رحمانی و آرش افشین مهمترین بازیکنان استقلال هستند که امشب آرزو می کنند پرتغال جام قهرمانی را بالای سر ببرد و روی این موضوع با هم تیمی هایشان کری جدی دارند.

امید ابراهیمی طرفدار دو آتشه آلمان است اما با توجه به اینکه او به رئال و کریستیانو رونالدو علاقه زیادی دارد امشب از پرتغال هواداری خواهد کرد.

اما محسن کریمی که این روزها ستاره تیمش محسوب می شود و منصوریان حساب ویژه ای روی او باز کرده است هم طرفدار رونالو و پرتغال است و آرزو می کند این تیم امشب فاتح یورو 2016 شود.

برزرگترهای فرانسوی در بین بازیکنان بزرگ استقلال مهدی رحمتی و خسرو حیدری طرفدار فرانسه هستند و دوست دارند شاگردان دشان فاتح یورو 2016 بشوند. البته به جز این 2 بازیکن کاوه رضایی، فرشید باقری و یعقوب کریمی هم طرفدار دو آتشه فرانسه هستند و امشب آرزو می کنند که هگو لوریس جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها