زهیوی به بازی با القطر می‌رسد؟!

کد خبر: 654793

باشگاه الشحانیه در تلاش است به هر نحوی شده مهاجم گلزن و ملی پوش ایرانی را برای بازی پلی آف لیگ ستارگان در اختیار داشته باشد.

ورزش سه: رحیم مهدی زهیوی خرید جنجالی ایگور استیماچ در نیم فصل زمستانی این روزها درگیر مصدومیت کهنه از کشاله پشت ران است که در هفته های گذشته اجازه حضور این بازیکن در ترکیب اصلی را نداد تا غیبت های این بازیکن به عنوان یکی از دلایل اصلی افت و سقوط الشحانیه معرفی شود.
در شرایطی که باشگاه قطری با خوش شانسی بار دیگر این فرصت را پیدا کرد تا در پلی آف بقا به مصاف القطر برود سرمربی کروات الشحانیه از کادر پزشکی باشگاه درخواست کرده به هر نحوی شده رحیم مهدی زهیوی را برای بازی چهارشنبه شب مقابل حریف به آمادگی لازم برسانند از همین رو زهیوی در این روزها صبح و بعدازظهر در کلینیک مجهز آسپایر دوحه به فیزیوتراپی مشغول است تا بهبودی اش را به دست آورد.
مهاجم خوزستانی در نیم فصل دوم لیگ قطر تنها 298 دقیقه برای الشحانیه به میدان رفت و در این دقایق 5 بار موفق به گلزنی شد اما مصدومیت های متوالی این فرصت را به بازیکن تکنیکی و سرعتی نداد تا توانایی هایش را به صورت کامل در لیگ ستارگان قطر به نمایش بگذارد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها