مونتلا: میلان به من اعتماد دارد

کد خبر: 669039

سرمربی تیم فوتبال میلان با وجود توقف تیمش در خانه آتالانتا، عملکرد شاگردانش را ستود و ادعا کرد که توانسته نظر سران باشگاه را برای ماندن در کادر فنی روسونری جلب کند.

خبرگزاری تسنیم: میلان در شبی سخت در خانه آتالانتا، رقیب اصلی‌اش در مسیر کسب سهمیه لیگ اروپا، با گلی دیرهنگام که آن هم با یک شوت منحرف شده به ثمر رسید، از شکست گریخت تا فاصله‌ 6 امتیازی‌اش را با میزبانش حفظ کند و همچنان در رده ششم جدول قرار داشته باشد.
مونتلا در پایان بازی به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: بازی پایاپای بود و البته سخت. آتالانتا قدرتی دارد که باید به آن اعتراف کرد. این تیم به صورت اتفاقی به این جایگاه نرسیده است. ما این فصل عملکردهای خوبی داشته‌ایم و زمانی هم که ضعیف بوده‌ایم، آن را با روحیه و کار تیمی‌‌مان جبران کرده‌ایم. تساوی برای بازی امشب نتیجه عادلانه‌ای بود و من به بازیکنانم برای کسب این امتیاز افتخار می‌کنم. این امتیاز برایم خیلی ارزشمند است چون برابر تیمی رقم خورد که در این فصل همه رقبایش را به دردسر انداخته است.
سرمربی روسونری در پایان درباره آینده‌اش و اینکه سرانجام آیا مالکان چینی جدید باشگاه میلان به او اجازه ادامه حضور در کادر فنی روسونری را خواهند داد یا نه، تأکید کرد: در حال حاضر تنها چیزی که به آن فکر می‌کنم بازی‌های پیش روی تیمم است. ترجیح می‌دهم روی کارم تمرکز کنم تا آینده. ما با باشگاه در حال برنامه‌ریزی برای آینده هستیم. قرار است تور پیش فصل‌مان را در چین برگزار کنیم و از روز سوم یا چهارم جولای (12 یا 13 تیر) هم تمرینات‌مان آغاز خواهند شد. من احساس می‌کنم که باشگاه من توانایی‌های من ایمان دارد. من هم از داشتن چنین تیمی احساس غرور می‌کنم و ما یک پروژه بسیار مهم داریم. من هیچ گونه مشکلی برای ماندنم در میلان نمی‌بینم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها