سرمربی بلژیک:‌ کاش ما هم تماشاگران ایران را داشتیم

کد خبر: 682667

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: امیدوارم صربستان در ۳ بازی بعدی خود به پیروزی برسد تا ما هم شانس صعود داشته باشیم.

خبرگزاری فارس: ویتال هینن سرمربی تیم ملی والیبال بلژیک پس از شکست 3 بر صفر مقابل صربستان اظهار داشت: به تیم حریف تبریک می‌گویم آنها بسیار خوب بازی کردند نمی‌گویم تیم خیلی خوبی هستند اما بهتر از ما کار کردند. معتقدم در هر نافرجامی که در زندگی اتفاق می‌افتد یک موفقیت پیش‌رو داریم. دفعه قبلی که 3 بر صفر آنها را بردیم مورد بسیار استثنایی بود باید تأکید کنم که پیروزی مقابل آنها آسان نیست.
وی گفت: باید به خودم یادآور شوم که هنوز باید راه زیادی طی کنیم تا به صربستان برسیم از این مسابقه درس‌های زیادی گرفتم.
سرمربی بلژیک افزود: امیدوارم صربستان هر سه بازی خود را در هفته سوم پیروز شود تا ما هم بتوانیم صعود کنیم نمی‌دانم دیگر چه تعریفی از سرمربی صربستان کنم و بگویم که او بهترین مربی جهان است تا سه بازی را ببرند و ما هم صعود کنیم.
هینن در مورد اینکه آیا موافق این موضوع هستید دو بار با یک تیم در دو هفته بازی کنید و این سیستم را قبول دارید یا خیر، گفت: فکر می‌کنم که اگر سیستم طوری بود که در دو روز با یک تیم بازی می‌کردیم خوب بود و اینکه به کشورهای مختلف سفر نمی‌کردیم تا بازیکنان خسته شوند اما در مجموع با این سیستم مشکلی ندارم و خوب است.
وی در مورد نتایج تیمش در این هفته گفت: از نتایج راضی هستم و بازیکنانم درخشیدند. آرژانتین را بردیم به ایران بسیار نزدیک باختیم و مقابل صربستان هم طبیعی بود که ما نمی‌توانیم هر هفته آنها را ببریم در حال حاضر هم جایگاه خوبی داریم و می‌توانیم حتی برای نخستین بار به شش تیم نهایی صعود کنیم.
هینن در مورد تماشاگران ایران گفت: کاش ما می‌توانستیم 5 هزار تماشاگر ایرانی را داشته باشیم و باخودمان به کشورمان ببریم. هرچند ما باید میزبان باشیم.
به گزارش فارس، کاپیتان بلژیک هم در مورد این مسابقه اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری به این 3 امتیاز احتیاج داشتیم. صربستان مانند همیشه قدرتمند و کارآمد بازی کرد. فرصت داشتیم تا پیروز شویم با دفاع و سرویس خوب آنها روبه‌رو شدیم. در مجموع صربستان شایسته پیروزی بود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها