استقلال شفر خوش شانس است

کد خبر: 769063

شاه علیدوست در مورد اینکه تفاوت استقلال منصوریان با استقلال شفر را چه می‌داند، عنوان کرد: استقلال اکنون با شفر خوش‌شانس است و بازیکنانش روحیه مناسبی دارند و اعتمادبه‌نفس بیشتری کسب کرده‌اند، وگرنه بازیکنان این تیم نسبت به نیم فصل اول تغییری نداشته است.

استقلال شفر خوش شانس است

خبرگزاری فارس: روزبه شاه‌علیدوست در مورد وضعیت تیم سایپا گفت: بعد از باخت مقابل صنعت نفت آبادان کادر فنی و علی دایی به‌خوبی تیم را سامان دادند و توانستمی در بازی خانگی مقابل استقلال خوزستان پیروز شویم و اکنون شرایط تیم مناسب شده است.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه سایپا و گلایه‌های علی دایی عنوان کرد: همه باشگاه‌های ایرانی اکنون مشکل مالی دارند و سایپا نیز از این قاعده مستثنی نیست. امیدوارم مشکلات اقتصادی دست از سر باشگاه‌های ایرانی بردارد. ما فقط بابت این فصل از سایپا طلبکار نیستیم، بلکه از فصول گذشته هم از سایپا طلب داریم. آقای درویش مدیرعامل محترم باشگاه هم تمام تلاشش را می‌کند مشکلات به حداقل برسد. او چون خودش ورزشی است با شرمندگی این مشکلات را قبول دارد و تمام فکر و ذکرش این است که مشکلات باشگاه برطرف شود. ما یک تیم جوان هستیم، اگر مشکلات برطرف شود می‌توانیم نیم فصل دوم هم مثل نیم فصل اول خوب نتیجه بگیریم. در این چند فصل اخیر همواره در نیم فصل دوم مشکلات مالی یکی از دلایلی بوده که نتوانیم مثل نیم فصل اول نتیجه بگیریم.

شاه علیدوست در مورد شناختش از تیم استقلال گفت: استقلال تیم خوبی است، در نیم فصل اول هم این تیم را بردیم، با این‌حال بازی با استقلال همیشه سخت است. چه اکنون که استقلال به فرم ایده‌آلش رسیده و چه در نیم فصل اول، باید با تمرکز بالا مقابل استقلال بازی کنیم تا برابر استقلال به پیروزی برسیم. فرقی نمی‌کند چه کسی در ترکیب اصلی حضور داشته باشد. مهم این است که تیم پیروز شود.

کاپیتان سایپا در مورد اینکه بتواند رکورد گل نخوردن استقلال را بشکنند، اظهار داشت: ما خط حمله خوبی داریم، می‌توانیم موقعیت‌های زیادی درست کنیم و اگر در بازی با استقلال هم با هوش بازی کنیم و تمرکز لازم را داشته باشیم، گل زدن به استقلال و پیروزی مقابل این تیم دور از دسترس نخواهد بود.

وی در مورد اینکه تفاوت استقلال منصوریان با استقلال شفر را چه می‌داند، عنوان کرد: استقلال اکنون با شفر خوش‌شانس است و بازیکنانش روحیه مناسبی دارند و اعتمادبه‌نفس بیشتری کسب کرده‌اند، وگرنه بازیکنان این تیم نسبت به نیم فصل اول تغییری نداشته است. در بازی دور رفت هم اگر توپ آنها که به تیرک دروازه خورد گل می‌شد شاید شرایط برای استقلال در آن بازی و همچنین ادامه راه تغییر پیدا می‌کرد. استقلال شفر خوش‌شانس‌تر است و بازیکنان هم با روحیه‌تر بازی می‌کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها