معطلی تیام پشت در‌های ورزشگاه +تصاویر

کد خبر: 796613

مهاجم تیم فوتبال استقلال که بامداد امروز وارد تهران شده است، برای تماشای بازی تیمش قصد حضور در ورزشگاه را داشت که برای دقایقی معطل باقی ماند.

معطلی تیام پشت در‌های ورزشگاه +تصاویر
خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های استقلال و نفت تهران از ساعت ۱۵ در حالی آغاز می‌شود که تیام مهاجم سنگالی و مصدوم تیم استقلال به همراه راننده‌اش پشت در‌های ورزشگاه معطل باقی مانده و حدود ۲۰ دقیقه برای ورود به ورزشگاه مشغول هماهنگی و تماس با افراد مختلف بود. مهدی رحمتی از تیم استقلال اولین بازیکنی بود که برای گرم کردن وارد زمین شد و مورد تشویق طرفداران این تیم قرار گرفت. سید حسین حسینی هم دقایقی بعد برای گرم کردن رحمتی به زمین آمد.
هومن افاضلی مربی تیم نفت تهران با لباس رسمی وارد زمین چمن شد و کیفیت زمین را زیرنظر گرفت. تیم داوری مسابقه نیز ساعت ۱۴ برای گرم کردن وارد زمین مسابقه شد. اعضای تیم فوتبال نفت تهران ساعت ۱۴:۱۰ دقیقه برای گرم کردن وارد زمین شدند. هواداران تیم استقلال، روزبه چشمی مدافع ملی‌پوش آبی‌پوشان را که در دیدار ایران و الجزایر نیمکت‌نشین بود مورد تشویق قرار دادند. ساشا شفر فرزند سرمربی استقلال مثل بازی‌های گذشته از کنار زمین گرم کردن بازیکنان این تیم را نظاره‌گر شد. در این لحظات خبری از وینفرد شفر نبود. پیش از شروع مسابقه هومن افاضلی با اعضای کادر فنی تیمش جلسه‌ای را برگزار کرد و بعد از اطلاع از ترکیب تیم استقلال با آن‌ها به گفت‌وگو پرداخت. حدود ۲۵۰۰ نفر از طرفداران استقلال در ورزشگاه حضور دارند و به تشویق تیم استقلال می‌پردازند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها