حضور پررنگ رسانه‌های خارجی در تمرین تیم‌ملی +عکس

کد خبر: 831080

تمرین تیم‌ملی فوتبال ایران با حضور پر رنگ رسانه‌های اسپانیایی در حال برگزاری است.

حضور پررنگ رسانه‌های خارجی در تمرین تیم‌ملی +عکس

خبرگزاری ایسنا: تیم ملی فوتبال ایران در راه آماده‌سازی برای دیدار دوم ملی‌پوشان مقابل اسپانیا، امروز (یک‌شنبه) ساعت ۱۸:۳۰ در کمپ لوکوموتیو مسکو تمرین خودشان را پیگیری کردند.

در تمرین امروز خبرنگاران اسپانیایی و پرتغالی حضور پر رنگی داشتند. ملی‌پوشان فردا شب (دوشنبه) برای مصاف با اسپانیا، مسکو را به مقصد کازان ترک می‌کنند.

پیش از آغاز تمرین، بازیکنان تیم‌ملی در کنار کارلوس کی‌روش حضور پیدا کردند تا سرمربی تیم‌ملی نکاتی را به آن‌ها گوشزد کند.

ملی‌پوشان در کارشان را با کار با توپ آغاز کردند که کارلوس کی‌روش عملکرد آن‌ها را از کنار زمین زیر نظر داشت.

علی‌رضا جهانبخش همراه با ملی‌پوشان دیگر تمرین خودش را دنبال کرد، اما امید ابراهیمی امروز به همراه کادر پزشکی تمرین اختصاصی انجام داد. ابراهیمی دیروز در تمرین گروهی حضور داشت. ابراهیمی در بازی مقابل مراکش از ناحیه قفسه سینه دچار مصدومیت شده بود و به نظر می‌رسد برای بهبودی کامل نیاز به تمرین اختصاصی بیشتری دارد تا در ادامه به دیگر بازیکنان تیم‌ملی اضافه شود.

همانند روز‌های گذشته تعداد زیادی از هواداران مقابل کمپ تیم‌ملی حضور داشتند. به احتمال زیاد بازیکنان تیم‌ملی پس از تمرین در جمع این هواداران حاضر می‌شوند.

تمرین امروز تیم‌ملی به مدت ۳۰ دقیقه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد و پس از آن ملی‌پوشان پشت در‌های بسته تمرین‌شان را پیگیری کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها