بازگشت سینما به دانشگاه

کد خبر: 1240149

سخنگوی وزارت علوم با یادآوری اینکه همواره دفترچه‌های انتخاب رشته آزمون‌های سراسری یک اصلاحیه دارند و رشته‌هایی که به هر دلیل ازقلم‌افتاده باشند پس از بررسی مجدد در اصلاحیه دفترچه وارد خواهند شد، گفت: اکنون سازمان سنجش درحال اصلاح دفترچه‌ها است و رشته‌هایی که در فهرست رشته‌های دانشگاه هنر تهران نیستند پس از بررسی به فهرست رشته‌ها اضافه خواهند شد.

بازگشت سینما به دانشگاه

در روزهای گذشته  در برخی رسانه ها در مورد حذف تعدادی از رشته های «دانشگاه هنر تهران» در دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۴۰۲ مطالبی منتشر شد که واکنش هایی نیز به دنبال داشت.

سخنگوی این وزارتخانه با رد این مساله، توضیح داد: معمولا در مسیر انتخاب کدرشته‌ها از دانشگاه و بررسی در دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم و در نهایت ارسال به سازمان سنجش آموزش کشور برای درج در دفترچه انتخاب رشته، برخی کدرشته‌ها ممکن است از قلم بیفتند و برخی نیز ممکن است برای درج در دفترچه دیر اعلام شوند.

علی شمسی پور افزود: به همین دلیل همیشه یک زمان برای اصلاحیه دفترچه ها به سازمان سنجش آموزش کشور داده می شود که رشته ها را با دانشگاه های مربوطه چک و اشکالات را اصلاح کنند.

وی ادامه داد: دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری امسال نیز اصلاحاتی دارد و اکنون در زمان اصلاح دفترچه هستیم که در نهایت در اصلاحیه، رشته های ازقلم‌افتاده هنر به فهرست اضافه خواهند شد.

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها