بیش از 3 میلیون زائر ایرانی در کربلا

کد خبر: 1242246

ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد: شمار زائرانی که از ایران عازم عراق شده‌اند از ۳ میلیون و ۱۳۰ هزار نفر عبور کرد. تاکنون بیش از یک میلیون و ۲۷۰ هزار زائر به کشور بازگشته‌اند.

بیش از 3 میلیون زائر ایرانی در کربلا

سیدزاهدین چشمه‌خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام هم  با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته 263 هزار و 594 نفر از مرز مهران تردد کردند،اظهار داشت: از این تعداد 144 هزار و 257 زائر ایرانی و همچنین 750 مسافر خارجی از مرز مهران وارد کشور شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام افزود: همچنین در این بازه زمانی 117 هزار و 800 زائر ایرانی و 790مسافر خارجی از طریق مرز مهران از کشور خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون تردد زائران اربعین حسینی(ع) از مرز بین‌المللی مهران به عتبات عالیات به صورت روان و با سهولت در حال انجام است،ادامه داد: همچنین از بامداد تا ساعت 8 صبح امروز نیز 86 هزار و 398 مسافر از این مرز بین‌المللی تردد داشته‌اند.

تردد 3 میلیون ‌زائر از مرز‌های شش‌گانه کشور

سردار شرفی رمانده قرارگاه اربعین فراجا با اشاره به تردد بیش از 3 میلیون زائر در مرز‌های شش گانه کشور اظهار کرد: تاکنون بیش از یک میلیون نفر زائر هم با سازماندهی منظم و در بهترین شرایط از این مرزها به کشور بازگشتند.

وی با بیان اینکه موج بازگشت زائران از عتبات عالیات از دیروز آغاز شده، افزود: شرایط هم اکنون در مرز مهران خوب و تردد در این مرز عادی است.

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها