آزادی به سبک اتحاد ملت

کد خبر: 1259401

در شرایطی که کشور آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار دارد ، گروه ها و جریان های مختلف سیاسی خود را برای حضور در این رقابت آماده می کنند .

آزادی به سبک اتحاد ملت

در این میان حتی اصلاح طلبان که تحت تاثیر برخی جریان های رادیکال این جناح مباحثی در مورد حضورشان در انتخابات مطرح می کردند نیز بعد از حضور قابل توجه در مرحله پیش ثبت نام نشان دادند که بنا دارند همچنان در ساختار قدرت رسمی کشور حضور داشته باشند و می خواهند در انتخابات شرکت کنند .

انتشار خبرهای مختلف در مورد میزان ثبت نام واستقبال اصلاح طلبان برای ثبت نام در انتخابات البته موجب نشد که برخی جریان های نشان دار رایدکال اصلاح طلب از مواضع خود عقب نشینی کنند. تازه ترین خبر در این مورد این است که حزب اتحاد ملت(مشارکت منحله سابق) سه نفر از  اعضا  اصلی شورای مرکزی و کادرهای اصلی خود به نام آقایان مهدی شیرزاد، سید فرید موسوی و خانم میترا جلوداری را بدلیل ثبت نام در انتخابات مجلس و عدم همراهی با سیاست تحریم انتخابات مجبور به استعفا و اخراج کرده است! این رخداد در حالی به وقوع پیوسته است که حزب اتحاد ملت همیشه این شعار را داده که از آزادی بیان حمایت و دفاع می کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها