ابوالفضل حسن بیگی در گفت‌وگو با «فردا»:

جامعه دیگر فریب ادعاهای پوشالی اصلاح‌طلبان را نمی‌خورد

کد خبر: 1260080

فعال سیاسی اصولگرا گفت: اصلاح طلبان نمی توانند امروز پرچمدار نقد وضع موجود شوند چون در دولت گذشته نمره عملکرد آنها نزد افکارعمومی منفی بود.

جامعه دیگر فریب ادعاهای پوشالی اصلاح‌طلبان را نمی‌خورد

گروه سیاست سایت فردا: اصلاح طلبان این روزها طوری در رسانه های شان وضع موجود را نقد می کنند که گویی جامعه اوضاع بد اقتصادی را در سال های پایانی دولت گذشته فراموش کرده است.

ابوالفضل حسن بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره تلاش اصلاح طلبان برای پرچمداری منتقد وضع موجود گفت: اقدامات کوتاه مدت دولت آقای رئیسی آثار مثبتی در جامعه داشت، برنامه های میان مدت دولت نیز با وضعیت خوبی پیش می رود و این پیش بینی وجود دارد که در آینده آثار و نتایج این اقدامات کام مردم را شیرین کند.

وی با اشاره به عملکرد مثبت دولت سیزدهم در حوزه معیشت افزود: تلاش این دولت آن بود که در همه جای ایران قیمت ها مناسب باشد و خدمات به شکل عادلانه ای توزیع شود. در مجموع اصلاح طلبان نمی توانند امروز پرچمدار نقد وضع موجود شوند چون در دولت گذشته نمره عملکرد آنها نزد افکارعمومی منفی بود.

این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: اصلاح طلبان امروز با استفاده از امپراطوری رسانه سعی می کنند نقاط قوت حاصل شده طی چند سال اخیر را خنثی یا منفی نشان دهند و ذهن جامعه را مخدوش کنند. حال آنکه آنها ابایی ندارند از اینکه اقدامات منفی و ناتوانی های خودشان را گردن دولت فعلی بیاندازند.

وی ادامه داد: اصلاح طلبان با وعده آبادی یک شبه ایران می خواهند در باغ سبز به مردم نشان دهند اما مردم این ادعا را نمی پذیرند چون 8 سال دولت یازدهم و دوازدهم دست اصلاح طلبان بود و آنها کارنامه موفقی نداشتند. جامعه ایران فراموش نخواهد کرد که در سال 1397 تا 1400 حال و روز کشور به چه وضعیت بحرانی افتاد.

این نماینده ادوار یادآور شد: دولت قبل در حوزه بورس بیش از 10 میلیون نفر را متضرر و خانواده های زیادی را بدخت و بی خانمان کرد بنابراین جامعه ایران دیگر فریب این ادعاهای پوشالی اصلاح طلبان را نمی خورند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها